Slut med Swan Lee
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 23-09-05 16:46

Fra : Søren

Dato : 23-09-05 17:33

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4334233b$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://www.swanlee.dk

Citat: "Vi har desværre måtte konstatere at vi er vokset fra hinanden. "

Det lyder sgu' da lidt barnligt.

Hvad er de blevet uvenner over?

De skal tage sig samme. Skal de.

Søren

Fra : The Nameless Dude

Dato : 23-09-05 18:02

"Søren" <leaveme@alone.dk> wrote in news:43342e47$0$67257$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> "Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Citat: "Vi har desværre måtte konstatere at vi er vokset fra hinanden. "

> [...]

Spørg Pernille, det er hende der har fundet ud af det, iflg
DR1 nyhederne 18:30, han sagde at det er Pernille har valgt at
opløse sig selv fra gruppen.
--
The Nameless Dude

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-09-05 19:07

"The Nameless Dude" <nom@il.adress> skrev i en meddelelse

> Spørg Pernille, det er hende der har fundet ud af det, iflg
> DR1 nyhederne 18:30, han sagde at det er Pernille har valgt at
> [...]

Hvordan opløser man sig selv

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 23-09-05 20:53

Allan Krautwald wrote:
> Hvordan opløser man sig selv

Måske saltsyre ?

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 23-09-05 19:07

hun vil da gå solo ... det kan da læses mellem linierne

hun vil selv bestemme ... sådan er kvinder

HUN er swan lee

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 18:44

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse
> "Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Citat: "Vi har desværre måtte konstatere at vi er vokset fra hinanden. "
>
> Det lyder sgu' da lidt barnligt.

Et trick for at fo mere medie opmærksomhed.

Fra : Esben I.

Dato : 24-09-05 19:30

Olesen wrote:

> Et trick for at fo mere medie opmærksomhed.

Mon ikke det er lykkedes ?

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 20:04

"Esben I." <raggamuffin.invalid@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er lykkedes ?

Klart.
Sådanne bands har alligevel aldrig sagt mig noget.
Det handler mere om image og stil mv. end
musikken i sig selv.

Jeg hader politiske bands, eks. U2 og røde mor.
-har aldrig lyttet til nogle af dem..men de har et
politisk budskab, og det er nok.

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-09-05 20:41

Olesen wrote:

> Klart.
> Sådanne bands har alligevel aldrig sagt mig noget.
> Det handler mere om image og stil mv. end
> musikken i sig selv.

Swan Lee er ikke noget jeg gider at bruge meget tid på, men alle jer der
siger at de kun handler om stil osv... Har I hørt deres musik? Det er
gedigent håndværk, og det er tilmed originalt visse steder. Det gør det
som sagt ikke i sig selv til musik jeg gider høre særligt meget, men
dårligt er det ikke. Det virker mest som om nogen har set sig sure på
dem pga af deres "stilmæssige profil", uden at have hørt deres musik. Er
det ikke netop at gå mere op i image og stil istedet for musikken i sig
selv? Hvis man selv lod være mde det, så ville man jo ikke kommentere
deres image og deres stil, det ville man være ligeglad med. Man ville
kun kommentere deres musik.

> Jeg hader politiske bands, eks. U2 og røde mor.
> -har aldrig lyttet til nogle af dem..men de har et
> politisk budskab, og det er nok.

Stakkels dig. Mange gode bands har (naturligvis) budskaber som ikke er
politisk neutrale. Hvad forestiller du dig?

/David

Fra : kautaq

Dato : 24-09-05 20:58

David Rasmussen wrote:

> [...]
> gedigent håndværk, og det er tilmed originalt visse steder. Det gør det
> som sagt ikke i sig selv til musik jeg gider høre særligt meget, men

Samme her. Vi skal huske at værne om det originale (og originalerne)
Det har vi ikke så meget af her i lille dannevang.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Peter Juhl

Dato : 26-09-05 22:38

David Rasmussen wrote:

> [...]
> jo ikke kommentere deres image og deres stil, det ville man være
> ligeglad med. Man ville kun kommentere deres musik.

Jeg har begge pladerne til at stå og fra tid til anden er der andre hér
i huset, der insisterer på at lytte til dem - den første plade er skam
mere original end den anden men jeg har hele tiden en fornemmelse af at
gruppen bevidst har valgt en genre og en stil, som var på vej frem og
ikke valgt at spille den musik de selv synes var bedst, heldigvis valgte
de selv at bekræftige min mistanke på den anden plade, der lyder som en
tynd version af Cardigans (som i sig selv er blevet en tynd kop the
under Tore Johansson). Hvis man som band ikke formår at holde på sin
egen unikke stil er det vel ret rimeligt at komme med påstanden om at
det, for bandet, handler mere om image, stil og success end om at
spille musik man brænder for - de skal ikke have skældud for at gøre
sådan, for det er der jo en hel del der gør i disse tider, men jeg vil
gerne stille mit i koret der råber "godt de er væk" - endnu et
talentløst band nede, så er der vel kun 30.000-40.000 tilbage.

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-09-05 23:05

Mads Jakobsen wrote:

Godt.

Fra : Anders

Dato : 23-09-05 23:17

Det var da herligt!

Gid vi aldrig høre mere til dem eller hende i særdeleshed - for det er sgu
da en slem omgang "we-wanna-bee-soo-trendy-and-soo-artistic" talentløs dansk
lyd-forurening.

-Anders

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 08:23

"Anders" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Gid vi aldrig høre mere til dem eller hende i særdeleshed - for det er sgu
> da en slem omgang "we-wanna-bee-soo-trendy-and-soo-artistic" talentløs

Et par gode numre blev det til, men lyt til P3,
så vil du høre mere af samme slags.

'Escobar' er eet godt eksempel på P3's rotationshelvede..stilen..stinker...

Fra : EnjoyNews

Dato : 24-09-05 10:12

> [...]
>
> Gid vi aldrig høre mere til dem eller hende i særdeleshed - for det er sgu
> da en slem omgang "we-wanna-bee-soo-trendy-and-soo-artistic" talentløs

Ja gode nyheder kan man ikke få nok af

Fra : Jesper Larsen

Dato : 24-09-05 14:29

ja nu mangler vi jo bare at vi alle gå ind på den russiske hjemmeside og
downloader alt med Laid Back så har de jo nærmes lovet at stoppe med at lave
musik eller hvad det nu er de laver - kan kun komme i tanke om ca tre numre
de har lavet....

DoC

Fra : Henrik F

Dato : 24-09-05 15:17

> Ja gode nyheder kan man ikke få nok af

Bemærkelsesværdigt er det, at der i deres forum på www.swanlee.dk kort efter
årets Skanderborg Festival begynder en tråd om gruppens opløsning. Pernille
Rosendahl afviser alle rygter den 1. september og bare 22 dage senere
stopper de samarbejdet blot 2 dage inden de skal spille i Operaen!?!

Usammenhængende opførsel?

/Henrik F

Fra : Brian

Dato : 24-09-05 15:31

Henrik F wrote:

> [...]
> opløsning. Pernille Rosendahl afviser alle rygter den 1. september og
> bare 22 dage senere stopper de samarbejdet blot 2 dage inden de skal

Og nu er deres side også hacked

/Brian

Fra : Anders

Dato : 24-09-05 16:41

)

Ha ha - ja, det må du sgu da nok sige!!!!
- hvordan "hacker" man egentlig en hjemmeside? Jeg troede ikke længere at
det var muligt! (ikke fordi jeg har tænkt mig at lære det!!)

-Anders

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-09-05 21:58

Anders wrote:
> - hvordan "hacker" man egentlig en hjemmeside?

Der er mange måder at gøre det på - ikke lige den rette gruppe at
forklare det i... Men prøv at læse på

> Jeg troede ikke længere at
> det var muligt!

Det er det heller ikke - efter at Bush-administrationen besluttede at
det fremover skulle være umuligt...

>(ikke fordi jeg har tænkt mig at lære det!!)

Hvorfor så spørge?

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Mads Breddam

Dato : 24-09-05 17:00

> Og nu er deres side også hacked

Høhø... Det var den også tidligere i dag - omkring kl. 14.00. Det var den
samme "TGG".

--
Mvh.:
Mads Breddam

> [...]