Jan & Per og Hurra og Hva så ?
Fra : Peter Heide

Dato : 20-09-05 03:15

Nogen der har noget info omkring dette dansk dansk-pop band ?

" Jan & Per og Hurra og Hva' så"

mærkeligt navn.....men den er god nok !

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-09-05 11:01

Peter Heide wrote:
> Nogen der har noget info omkring dette dansk dansk-pop band ?
>
> " Jan & Per og Hurra og Hva' så"
>
> mærkeligt navn.....men den er god nok !

man skal ikke tro på alt hvad man læser ude på det der internet...

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-05 15:25

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har noget info omkring dette dansk dansk-pop band ?
>
> " Jan & Per og Hurra og Hva' så"
>
> mærkeligt navn.....men den er god nok !

-------

Kan du nu lige opføre dig pænt ellers afslører jeg bare at du er medlem af
et orkester som hedder "Peter Pip og paphovederne". Ja.

Hilsen åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-05 16:02

Åge Halldorsson wrote:
> Kan du nu lige opføre dig pænt ellers afslører jeg bare at du er
> medlem af et orkester som hedder "Peter Pip og paphovederne". Ja.

Spiller i sammen?

/Hauge

Fra : Ulrik Kold

Dato : 20-09-05 18:41

Åge Halldorsson coughed up a hairball on 20-09-2005 16:24:
> Kan du nu lige opføre dig pænt ellers afslører jeg bare at du er medlem af
> et orkester som hedder "Peter Pip og paphovederne". Ja.

Dem har jeg da hørt på 1000Fryd i Aalborg på et tidspunkt - supercool punk!

//Ulrik

Fra : Morten Nielsen

Dato : 21-09-05 13:37

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en