Jan og Hurra ?
Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-05 04:04

Hvad blev der egentlig af dem ?

Medvirkede i nogle tv-progammer på DR2 og TV2 Zulu.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-05 15:04

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad blev der egentlig af dem ?
>
> Medvirkede i nogle tv-progammer på DR2 og TV2 Zulu.

_____

Hi Hi, du kan sgu selv hedde "Jan og Hurra" - eller "Peter og godaw".

Hilsen Åge

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-05 23:15

> Hi Hi, du kan sgu selv hedde "Jan og Hurra" - eller "Peter og godaw".

Åge, den er altså god nok. Der også nogen der ikke tror på
Jodle Darling og Jodle Johnny.

Fra : Ulrik Kold

Dato : 19-09-05 18:57

Peter Heide coughed up a hairball on 19-09-2005 05:03:
> Hvad blev der egentlig af dem ?

Var det ikke dem, der var pakket ind i Banjos Likørstue? Eller var det
et andet satire-show?

Spurgt på en anden måde: var de ikke blot en del af ovennævnte show?

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-05 20:05

On Mon, 19 Sep 2005 19:56:44 +0200, Ulrik Kold
<kontakt@[nospam]ulrikkold.dk> wrote:

> [...]
>et andet satire-show?
>
>Spurgt på en anden måde: var de ikke blot en del af ovennævnte show?

Man kan faktisk få dem på DVD:
http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?product_id=1425&category_id=148

Og det var Bertelsen, ikke Banjos Likørstue

/Alex

Fra : Ulrik Kold

Dato : 19-09-05 21:11

Alex Linaa coughed up a hairball on 19-09-2005 21:05:
> Man kan faktisk få dem på DVD:
> http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?product_id=1425&category_id=148
>
> Og det var Bertelsen, ikke Banjos Likørstue

Ja, så var det jo ikke noget satireshow, men et seriøst
dokumentarprogram! ;)

Fra : Henrik F

Dato : 19-09-05 21:41

Det er dem med nummeret "Vil du med til Technorave"?

/Henrik F

Fra : Peter Heide

Dato : 20-09-05 03:08

> Det er dem med nummeret "Vil du med til Technorave"?

Jeps."Vorter Nu" er også een af deres . Har 2 numre der er rippet (mpeg)
fra tv2 Zulu. Vil godt have dem alle sammen.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-09-05 00:04

Peter Heide wrote:
> Hvad blev der egentlig af dem ?
>
> Medvirkede i nogle tv-progammer på DR2 og TV2 Zulu.

De slog sig sammen med Per og hva så?

Så nu hedder de Jan og Per og hurra og hva så?

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-05 15:30

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> Så nu hedder de Jan og Per og hurra og hva så?

> MVH: Esben von Buchwald
> http://www.sbn.as

_________

SV: I guder. Nå men, noget helt andet. Hvis du er så interesseret i sjov
dansktop, så skulle du prøve at de Jan Gintberg synge en dansktopsang, som
han selv har lavet musik og tekst til.
Den er altså godt nok helt vild. han gør selvfølgelig grin med genren.
Der er både juhu-lyd med og alle instumenterne er der og han synger og ser
helt vild glad ud. Han smiler den unteme godt så voldsomt at hans kæft er
lige ved at sprænges, ser det ud til. Jeg lå flad af grin, da jeg så ham i
et af hans show.
Der er dævleme godt nok tale om humor på højt plan. Hehe. Nogen som ved
hvilket show sangen er fra?

Hilsen Åge

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-09-05 17:23

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad blev der egentlig af dem ?
>
> Medvirkede i nogle tv-progammer på DR2 og TV2 Zulu.

Var de ikke med i Zahles top 10 programmer for TV2/Zulu ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd