alltime greatest salgsliste
Fra : keld

Dato : 17-09-05 14:00

hej med jer

for nogle uger siden fik jeg et link til en rigtig god hjemmeside. På siden
kan man se salgstal for forskellige musikkere og grupper gennem tiderne.
Endvidere fortæller siden om diverse grupper og deres historie. Jeg har
mistet linket. Er der nogen her der ved hvilken side jeg snakker om?

Det var i forbindelse med Pink Floyd og salgstal for "The Wall" jeg fik
linket.

VH

RK

Fra : Muddley

Dato : 17-09-05 21:55

"keld" <keldo@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om?
>
> Det var i forbindelse med Pink Floyd og salgstal for "The Wall" jeg fik

Tror det var disse links.

http://www.classicbands.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Best_selling_music_artists#1-49

Mvh Kim

P.S interessant læsning foriøvrigt
www.hardrock1.webbyen.dk

Fra : Keldo

Dato : 18-09-05 07:47

takker mange gange, det var wikipedia jeg mente.