AAAARGRGAGRAHRAHRAH - Niarn
Fra : Peter

Dato : 14-09-05 07:55

jeg brænder HELT sammen, når radioen spiller "Mit Liv - Mine Regler" med
Niarn. For SATAN, det er dårligt. "Hææhr hæææhr, fuck, fuck, fuck,
hææhr" AAARGRGAGAAHAHAGAHAA

Måtte bare ud med det!

/Peter

Fra : Dopedog

Dato : 14-09-05 08:09

> [...]
> Niarn. For SATAN, det er dårligt. "Hææhr hæææhr, fuck, fuck, fuck, hææhr"

Det er cRap. Hvad forventer du ?

Fra : Peter

Dato : 14-09-05 08:49

Dopedog wrote:

> Det er cRap. Hvad forventer du ?

Jamen, jeg synes skam der findes ganske gode rappere, men Niarn ...
brrrrr. Det er aaaaalt for iscenesat, påtaget, vred-ung-gangsta-agtigt.
Damn.
Selv Eminem med alle hans
"ååååh-min-barndom-har-været-så-slem-med-min-stakkels-mor-og-min-fordrukne-far"-sange
er i dén grad for meget.

Bare min mening.

/Peter

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 14-09-05 10:34

Peter skrev i en meddelelse ...
> Jamen, jeg synes skam der findes ganske gode rappere, men Niarn ...
> brrrrr. Det er aaaaalt for iscenesat, påtaget, vred-ung-gangsta-agtigt.
> Damn.

ER det iscenesat?

-- HEJ
.....................I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!............

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-09-05 12:06

Peter <ihatespam@vip.cybercity.dk> wrote:

> For SATAN, det er dårligt

100% enig. Jeg kan godt lide Hustlerne og til dels Jokeren og LOC, men
Niarn er da til grin.
Magen til dreng med falske attituder skal man lytte længe efter
--
Steen
Blog http://isteen.blogspot.com

Fra : The Nameless Dude

Dato : 14-09-05 13:41

panther@os.dk (Steen Jensen) wrote in news:1h2vqy1.1bwv7xi1xz41cnN%
panther@os.dk:

> 100% enig. Jeg kan godt lide Hustlerne og til dels Jokeren og LOC, men
> Niarn er da til grin.
> Magen til dreng med falske attituder skal man lytte længe efter

Hvad kan man forvente at en der konstant er høj af narko ?
--
The Nameless Dude

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-09-05 14:27

The Nameless Dude wrote:

> Hvad kan man forvente at en der konstant er høj af narko ?

Er det dig, AJC?

/David

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-09-05 14:42

The Nameless Dude <nom@il.adress> wrote:

> Hvad kan man forvente at en der konstant er høj af narko ?

Efter eget udsagn! Helt ærligt, det kan da ikke være længe siden, at
knægten blev konfirmeret - jeg synes det virker ALT for påtaget.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 15-09-05 12:23

panther@os.dk (Steen Jensen) wrote in news:1h2vy6r.1s3k196t7q4v4N%
panther@os.dk:

> Efter eget udsagn! Helt ærligt, det kan da ikke være længe siden, at
> knægten blev konfirmeret - jeg synes det virker ALT for påtaget.

Tjaa, en jeg gik i klasse med startede allerede med øl og hash da han
var 13 år. Som 16 årig havde han allerede prøvet at sniffe englestøv,
idag som 29 årig er hans hverdag ind og ud af fængslerne for indbrud
og røverier for at finansiere sit hårde narkomisbrug.
Nogle starter i en ret tidlig alder.
--
The Nameless Dude

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-09-05 16:10

> Måtte bare ud med det!

Jeg har det på nøjagtigt samme måde - det grin lyder frygteligt
irriterende.. det værste musik.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Familien Nielsen

Dato : 16-09-05 23:23

Åhhhh hvor er det dejligt at se at man ikke står alene omkring ens holdning
til dansk rap dog syntes jeg at L.O.C. er bunden helt og aldeles skarpt
forfulgt af Niarn og så ham der Alpha Han ?????(kan ikke lige huske hvad
fjolset hedder.
Mvh. søren