Æde indmad=Fear factor
Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-05 01:39

Efter midnat viste TV3+ noget robinsonagit hvor hold af muskuløse
unge, bl.a. kvindelige betjente, skulle konkurere om bla at klare
ulækker spisning.

I bikini sad pigen i plexiglas badekar begravet i tarme og skulle æde
en vis mængde på under 3 min og spytte safter ud i glas og til sidst
drikke det fulde glas af safterne.

De smilede og tog det som al anden sport, men selv jeg fik (svage)
opkastningsfornemmelser ved visse close ups.Det troede jeg ikke
muligt..

Jeg ser det som værdifuld folkeoplysning at man kan vænne sig til alt,
og ulækker smag er blot signal om forgiftningsfare og ved man at det
er falsk alarm, kan man sætte sig ud over de værste lugte og smage mm

Hystader der mener svineavlere skal dæmpe gyllelugt bør hånes og
foragtes indtil de accepterer at bor man på landet så lugter der af
land.

Fra : Peter Westh

Dato : 26-10-05 07:23

> Jeg ser det som værdifuld folkeoplysning at man kan vænne sig til alt, og
> ulækker smag er blot signal om forgiftningsfare og ved man at det er falsk
> alarm, kan man sætte sig ud over de værste lugte og smage mm

Jeg synes mere det lyder som en variant af mudderbrydning.

/P

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-05 10:38

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote in message

> Jeg synes mere det lyder som en variant af mudderbrydning.

Osse det. De har mange bolde i luften når de konkurerer om at overgå
Robinson

Men at ingen blir syg af at spise ulækre, rå tarme og at man kan more
sig imens, hvis man er spændt op til det, er en FREMRAGENDE VELRETTET
HÅN mod de hystader, der siger "ulækkert" med farisæisk mine som om
deres forargelse beskyttede civilisationen mod pest og kolera.
Ulækkert er næsten altid ufarligt - det er tiltrængt folkeoplysning.

Fra : Barney Gumble

Dato : 27-10-05 03:42

> Osse det. De har mange bolde i luften når de konkurerer om at overgå
> Robinson

Intet slår nu Survivor (den amerikanske udgave af Robinson), når deltagerne
bliver sat til at spise edderkopper for at få en (for spillet) ligegyldig
præmie:

Bon appetit!

BG

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 08:41

> I bikini sad pigen i plexiglas badekar begravet i tarme og skulle æde en
> vis mængde på under 3 min og spytte safter ud i glas og til sidst drikke
> det fulde glas af safterne.

hehe det afsnit har jeg set, damn det var ulækkert !!

> Hystader der mener svineavlere skal dæmpe gyllelugt bør hånes og foragtes
> indtil de accepterer at bor man på landet så lugter der af land.

Ja den slags folk har jeg intet til overs for, bor man på landet må man
finde sig i landbruget, det er trods alt dem der giver mad på bordet..

Mvh
Morten

Fra : John Schmitt

Dato : 26-10-05 17:22

Hello, Juel!
You wrote on Wed, 26 Oct 2005 09:41:10 +0200:

> [...]

J> Ja den slags folk har jeg intet til overs for, bor man på landet må man
J> finde sig i landbruget, det er trods alt dem der giver mad på bordet..

Sludder - samfundet ændrer sig, det må landbruget også gøre. Når det lugter,
så er det fordi gødningsstoffer fordamper og forurener omgivelserne - det er
dårligt landmandsskab. Der skal ryttes op på landet, som i byen - filtre på
diesellastbiler.

With best regards, John Schmitt. E-mail: John Schmitt@webpost.nl

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-05 05:36

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message
> [...]
> omgivelserne - det er dårligt landmandsskab. Der skal ryttes op på
> landet, som i byen - filtre på diesellastbiler.

Hvis der var rimelig sikre tegn, på at nogen er blevet syge af
dieseludstødningens partikler, så filtre. P.t. bør de være
frivillige..

Vedr gyllelugt så tegner intet imod nogen sygdomsrisiko og
luksuskøbenhavnere i sommerhus må tage højde for de bagatelagtige
lugtgener, når de en sjælden gang køber bolig få hundred meter fra
svinesilo

De få dage med udkørsel på mark bør man se som forårsmirakelduft,
ligesom sexede politikvinder nyder opmærksomheden når de æder tarme på
TV

Fra : Brian S

Dato : 26-10-05 13:39

> [...]

man
finde sig i landbruget, det er trods alt dem der giver mad på bordet..

Og bor man ved en fyrværkerifabrik må man finde sig i lidt af hvert,
det er jo dem der giver flotte oplevelser nytårsaften.

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 13:48

Og bor man ved en fyrværkerifabrik må man finde sig i lidt af hvert,
det er jo dem der giver flotte oplevelser nytårsaften.

haha ja den er jo ikke ny, man vidste jo den lå der da man flyttede ind...

Mvh
Morten **som nu ellers ikke mener at det kan sammenlignes..**

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 26-10-05 16:42

Juel <spamSnabelAstarchild.danmark> skrev:
>Og bor man ved en fyrværkerifabrik må
> [...]

Det her har jo ikke meget med mad at gøre, men for at komme
tilbage på sporet vil jeg lige nævne at stegt lever smager
dejligt, det gør hjerter i flødesauce også, og fyrværkeri ser
festlig ud i en hjemmelavet isbombe. >Så lad os lige holde os
til mad i denne gruppe, der findes andre grupper for folk der
vil genere, eller generes.
TPB

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-05 19:07

"Thomas Peter Bitsch (slet CP1OQ)" <tpbknorr@CP1OQpost.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:11303415370.679833169834716@dtext.news.tele.dk

> Så lad os lige holde os
> til mad i denne gruppe, der findes andre grupper for folk der
> vil genere, eller generes.

Så ikke mere snak om Becel fra din side?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 27-10-05 05:01

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Thomas Peter Bitsch (slet CP1OQ)"
><tpbknorr@CP1OQpost.tele.dk> skrev i
>en meddelelse
>ext.news.tele.dk

>Så ikke mere snak om Becel fra din side?
>
>--
>-Jens B.
>http://www.fotolog.dk - My photo
>diary (Last updated 9/25/05)
>http://gallery.bruun.com/index.php?
>cat=10003 - My photo gallery

Nu har du også mistet dine briller, kan ikke læse, med din
indstilling er alle dine billeder garanteret sort/hvid - hvem
skrev Becel?
TPB