Bartender
Fra : svend andersen

Dato : 20-10-05 10:16

Til min datters fødselsdag lørdag den 10. december kunne vi i 3-4 timer
(Hvidovre) bruge en bartender med "god cocktailnæse"

Mit problem er hvor pokker man finder sådan en M/K
-er der nogle her der kan hjælpe ?

Svend A

www.buffetmad.dk

Fra : Max

Dato : 20-10-05 11:08

Hej Svend

> Mit problem er hvor pokker man finder sådan en M/K
> -er der nogle her der kan hjælpe ?

Måske kan http://www.tjenerbooking.dk/ hjælpe, giv dem et ring.

Mvh Max

Fra : jce

Dato : 20-10-05 13:01

> Hej Svend

> Måske kan http://www.tjenerbooking.dk/ hjælpe, giv dem et ring.
>
> Mvh Max

Ja, det var en mulighed... Men tror det er ret dyrt... Uden jeg ved det. Men
Vikarbureauet skal tjene penge og det skal tjeneren også... Ved at man
hernede hvor jeg bor kan få en fra det lokale diskotek for 100kr sort i
timen.. Og de roder med drinks hver weekend.. Så prøv da lykken..

Fra : jce

Dato : 20-10-05 11:00

Fra : Paw Jensen

Dato : 29-10-05 07:56

> Mit problem er hvor pokker man finder sådan en M/K
> -er der nogle her der kan hjælpe ?

Vi brugte crew4you til vort bryllup.

http://www.crew4you.dk/

Dem kan jeg varmt anbefale.