Er ALDI's "Markus gourmet Kaffe" 100% arab~
Fra : Spangkuk

Dato : 13-10-05 15:50

Iflg. varebeskrivelsen er denne kaffe og smag guds gave til
menneskeheden, men der står intet om malingsgraden.

Du'r den til espresso ?

Spang

Fra : JS

Dato : 13-10-05 15:59

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
> Iflg. varebeskrivelsen er denne kaffe og smag guds gave til
> menneskeheden, men der står intet om malingsgraden.
>
> Du'r den til espresso ?

Jeg synes ikke at den duer til noget som helst. I bedste fald kan man måske
bruge den næste gang der skal smugles narko.
Det smager simpelthen forfærdeligt.

Fra : Padre

Dato : 13-10-05 19:15

> Iflg. varebeskrivelsen er denne kaffe og smag guds gave til
> menneskeheden, men der står intet om malingsgraden.

Prøv hellere det her

www.animalcoffee.com

--
padre

Fra : Spangkuk

Dato : 14-10-05 05:01

"Padre" <spirito_santo@yahoo.com> skrev

> Prøv hellere det her
>
> www.animalcoffee.com

Føj....de er sgu da syge i potten !

Spang

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-10-05 07:48

Spangkuk wrote:
> Iflg. varebeskrivelsen er denne kaffe og smag guds gave til
> menneskeheden, men der står intet om malingsgraden.
>
> Du'r den til espresso ?

Min mening om den kaffe er at den ikke kan bruges til andet end som
slibemiddel i sæbe til at vaske olie af hænderne.

Så nej, den dur heller ikke til espresso.

mvh

Christian

Fra : Spangkuk

Dato : 14-10-05 10:56

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev

>Min mening om den kaffe er at den ikke kan bruges til andet end som
>slibemiddel i sæbe til at vaske olie af hænderne.
>
>Så nej, den dur heller ikke til espresso.

Så er den testet....du har ret, malingen er desuden for
grov.

Spang

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-10-05 11:05

Spangkuk wrote:
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev

> Så er den testet....du har ret, malingen er desuden for
> grov.

Så den kan ikke engang bruges som slibemiddel i sæbe til at vaske
olie af hænderne

mvh

Christian

Fra : S.A. Bob