Græskarlygte og holdbarhed
Fra : Lasse Jensen

Dato : 12-10-05 14:37

Hvilke tricks kan jeg bruge, for at få mine græskarlygter til at holde
længst muligt?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Margrete Johansen

Dato : 13-10-05 06:36

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> wrote in message
> Hvilke tricks kan jeg bruge, for at få mine græskarlygter til at holde
> længst muligt?
Stil dem køligt (for eksempel udenfor i skyggen).

Margrete

Fra : Inger Pedersen

Dato : 13-10-05 09:01

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke tricks kan jeg bruge, for at få mine græskarlygter til at holde
> længst muligt?

Holde dem ved få plusgrader. dvs undgå både varme og frost (forsinker, at de
klasker sammen).
Desuden kan du skylle dem ind- og udvendigt med konserveringsmiddel eller
rodalon (forsinker mug).

Hilsen Inger

Fra : Max

Dato : 13-10-05 09:11

Hej Lasse

> Hvilke tricks kan jeg bruge, for at få mine græskarlygter til at holde

Put dem i fryseren.

Mvh Max