Chihiro og heksene - scanbox-udgaven
Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 30-10-05 17:56

Hej

Ang. Chihiro / Spirited Away

Jeg købte subj. og nød den i fulde drag - skøn film!

Men en ting irriterede mig grusomt. Lyd og billede var
ikke synkroniseret i DD5.1-sporet. I 2.0 og DTS-sporene
er der ingen problemer, men det er kun med computeren jeg
kan spille dts-spor. Denne film er lige netop en af dem
der gerne skulle kunne spilles på stand-alone-maskinen.

Er der andre der har oplevet det samme med denne udgave
eller skal jeg ha' den byttet?

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-10-05 20:15

Hej!

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> Er der andre der har oplevet det samme med denne udgave
> eller skal jeg ha' den byttet?

Hvad skulle det gavne at bytte den?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 31-10-05 16:02

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in news:43651bcf$0$41140
$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvad skulle det gavne at bytte den?

Jeg har før prøvet at få en film der var en fejl på - formatet
var forkert. Jeg kontaktede dvdoo og de sendte en ny. Den var
i orden. Altså var det åbenbart kun en sending (et batch eller
whatever) der var forkert. Måske det var det samme her.

Og så kunne det at bytte den jo bevirke at jeg havde en der var
synkroniset korrekt :)

/hilsner