Kender i det?
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-10-05 12:10

Hvor man skal se en film og så har anmeldelserne ingen betydning?

Sådan har jeg det i dette tilfælde:
http://www.imdb.com/title/tt0311361/

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-10-05 15:36

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
> Hvor man skal se en film og så har anmeldelserne ingen betydning?

Jeg kender nu snarere det modsatte. Altså at jeg IKKE skal se en film uanset
anmeldelserne. Som fx den "nye" Far til Fire.

Per v.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-10-05 16:25

On Sun, 30 Oct 2005 15:36:23 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
>>
>Jeg kender nu snarere det modsatte. Altså at jeg IKKE skal se en film uanset
>anmeldelserne. Som fx den "nye" Far til Fire.

Og alt af Lars von Trier.

--
mvh Niels Søndergaard

Ovenstående er min personlige mening og ikke
nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-10-05 16:27

On Sun, 30 Oct 2005 12:09:58 +0100, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Hvor man skal se en film og så har anmeldelserne ingen betydning?
>
>Sådan har jeg det i dette tilfælde:
>http://www.imdb.com/title/tt0311361/

Ja, eller den her:
http://www.imdb.com/title/tt0060558/

Er der i øvrigt nogen, der ved, hvor man kan få fat i den og dens
dobbeltfeature-tvilling, Billy the Kid versus Dracula?

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-10-05 17:07

> Ja, eller den her:
> http://www.imdb.com/title/tt0060558/
>
> Er der i øvrigt nogen, der ved, hvor man kan få fat i den og dens
> dobbeltfeature-tvilling, Billy the Kid versus Dracula?

Ja, den ser sgu også skæg ud!

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-10-05 18:59

On Sun, 30 Oct 2005 16:27:06 +0100, Niels Søndergaard
<Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote:

>Ja, eller den her:
>http://www.imdb.com/title/tt0060558/
>
>Er der i øvrigt nogen, der ved, hvor man kan få fat i den og dens
>dobbeltfeature-tvilling, Billy the Kid versus Dracula?

Den har jeg , men den er ret dårligt det eneste gode ved den er
"Commentary with Joe Bob Briggs", men Samurai Cop med selvsamme JB
Briggs kommentarer er fantastisk sjov.

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=533832

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=583346

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Dopedog

Dato : 30-10-05 17:35

> Hvor man skal se en film og så har anmeldelserne ingen betydning?
>
> Sådan har jeg det i dette tilfælde:
> http://www.imdb.com/title/tt0311361/

HELT sikkert :)

Fra : ASKF

Dato : 02-11-05 20:01

Dopedog ytrede sig i <FD69f.819$1W6.221@news.get2net.dk> med dette:

>HELT sikkert :)

Filmen er så dårlig at den er ufrivilligt morsom. Jeg morede mig ikke
videre over de "humoristiske" ting i den....

Faktisk er det lidt af en krydsning mellem de tidlige amerikanske
kung-fu film og 70'er rockmusicals. Kan kun sige den er så dårlig at man
ikke kan lade være med at more sig over at den er blevet lavet. En ægte
Planet-X film.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Brian P

Dato : 31-10-05 21:44

Niels Søndergaard wrote:

> Og alt af Lars von Trier.

...Som du hader. Og hvad er din pointe andet end at du hader Lars von
Trier?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 31-10-05 22:19

On 31 Oct 2005 12:43:50 -0800, "Brian P" <kanal@klog.dk> wrote:

>..Som du hader.

Jeg hader ingen. Had er en ekstrem negativ følelse. Jeg har ondt af
manden. Der må være pinefuldt at gå rundt og have så svært ved at
finde fred med sig selv.

> Og hvad er din pointe andet end at du hader Lars von
>Trier?

At manden laver dårlige film, som nogle alligevel elsker. Er det ikke
det, den tråd her handler om?

--
mvh Niels Søndergaard

burn the land, boil the sea
you can't take the sky from me

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-11-05 21:00

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor man skal se en film og så har anmeldelserne ingen betydning?

_______

Anmeldelserne har nu godt nok stor betydning for min interesse for at se en
film.
Hvis en film får en extrem dårlig anmeldelse, betyder det sædvanligvis at
filmen er af god kvalitet og absolut seværdig. Som regel bliver de en stor
seer-succes.
Jeg læste anmeldelser af "Far til fire giver aldrig op". Det gav mig
straks stor lyst til at se den. Så vupti, en tur over til BIO for at se den.
Folk i biografen var vældig tilfredse, kunne man høre.

Så man kan næsten altid bruge anmeldelserne til noget. Hvis man læser en
dårlig anmeldelse er filmen som regel god.

Filmanmeldere er jo som regel nogle overstuderede alternative
næserings-akrobater uden ståsted i virkelighedens verden.

Hilsen Åge

Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-11-05 22:01

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:43691aa0$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Filmanmeldere er jo som regel nogle overstuderede alternative
> næserings-akrobater uden ståsted i virkelighedens verden.

Ja den slags folk "uden ståsted i virkelighedens verden" findes der jo en
del af rundt omkring!!!

Fra : PerX ...

Dato : 03-11-05 19:20

In article <wS19f.751$no7.46@news.get2net.dk>, lordseverin@tele2adsl.dk
says...
> Hvor man skal se en film og så har anmeldelserne ingen betydning?
>
> Sådan har jeg det i dette tilfælde:
> http://www.imdb.com/title/tt0311361/

LOOL

God: Jesus...
Jesus Christ: Is that you, bowl of cherries?
God: Do bowls of cherries talk, Jesus?
Jesus Christ: I don't know. I've seen a lot of strange things over the
years.
God: You need help, Jesus, and I will not forsake it.
Jesus Christ: Ohh, it's you Dad. So what's your advice?

*g*