slipstream
Fra : Mr. D

Dato : 17-10-05 18:58

.... er det en go sci fi?

Simon

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-10-05 19:24

Hej!

Mr. D wrote:

> ... er det en go sci fi?

Filmens emne er ihvertfald en kliche Tja, jeg har ikke set den, men ville
ikke forvente det store hvis jeg var dig.

Meld tilbage når du har set den

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : Stig Holmberg

Dato : 17-10-05 21:25

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ... er det en go sci fi?
>
> Simon

Nej den er for fjollet, men Vinnie Jones har barsk sjov attitude som
sædvanlig så se den kun grundet ham.

Sam fra Ringenes Herre kan ikke bære en hovedrolle.

/Stig

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-10-05 22:21

Stig Holmberg skrev i en meddelelse...

> Nej den er for fjollet, men Vinnie Jones har barsk sjov attitude som
> sædvanlig så se den kun grundet ham.
>
> Sam fra Ringenes Herre kan ikke bære en hovedrolle.

Jeg anede ikke at der var en 2005 film med den titel. Da jeg så tråden,
tænkte jeg straks på filmen fra 1989 med Mark Hamill, som jeg ikke selv har
fået set, men har fået at vide ikke skulle være helt dum.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Mr. D

Dato : 18-10-05 21:41

"Stig Holmberg" <stig-holmberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej den er for fjollet, men Vinnie Jones har barsk sjov attitude som
> sædvanlig så se den kun grundet ham.
> Sam fra Ringenes Herre kan ikke bære en hovedrolle.

Tak for svaret. Virker ikke lige til at det er den, jeg skal sætte på DVDen
en af dagene

Simon