Filmtip nu emnet er Daniel Craig...
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-10-05 20:19

Hej!

Nu da skuespilleren Daniel Craig er "interessant" ifbm. James Bond så kan jeg da
lige henlede opmærksomheden på en af de "seje" film fra hans side af, Layer Cake:

http://www.imdb.com/title/tt0375912/

Lad ikke navnet snyde, den er k00l og i stil med Snatch eller Lock, Stock og
alligevel helt sin egen (efter min mening).

Synes ikke rigtig den har været nævnt i gruppen, hvilket er synd og skam...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Beeblebrox

Dato : 11-10-05 21:11

Kim Voss Schrader wrote:
> Lad ikke navnet snyde, den er k00l og i stil med Snatch eller Lock,
> Stock og alligevel helt sin egen (efter min mening).

Enig, det er en fed film og IMHO bedre end LSaTSB!

Jeg har dog også altid opfattet sidstnævnte som lidt overrated!

Nu så jeg så også Snatch før LSaTSB hvilket måske gjorde at jeg
forventede mig for meget af sidstnævnte - jeg er ikke i tvivl om at jeg
havde fået mere ud af LSaTSB hvis jeg havde set den først og bagefter
Snatch.

> Synes ikke rigtig den har været nævnt i gruppen, hvilket er synd og skam...

Jeg så den på natfilm i år og kan klart anbefale den!

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-10-05 21:14

Hej!

Beeblebrox wrote:

> Enig, det er en fed film og IMHO bedre end LSaTSB!

Men nu startede sidstnævnte jo også "genren", så det er vel ikke helt fair.

> [...]
> forventede mig for meget af sidstnævnte - jeg er ikke i tvivl om at jeg
> havde fået mere ud af LSaTSB hvis jeg havde set den først og bagefter

Tror jeg også. Men det er jo for sent nu :)

> Jeg så den på natfilm i år og kan klart anbefale den!

Gjorde jeg også (i Dagmar) og den var skisme underholdende.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Beeblebrox

Dato : 11-10-05 22:04

Kim Voss Schrader wrote:
> Men nu startede sidstnævnte jo også "genren", så det er vel ikke helt fair.

Enig! Det var heller ikke for at nedgøre den på nogen måde; snarere en
erkendelse af at britisk film er nået så meget videre siden da - hvilket
er meget positivt.

Vh,
Claus

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-10-05 22:21

Hej!

Beeblebrox wrote:

> Enig! Det var heller ikke for at nedgøre den på nogen måde; snarere en
> erkendelse af at britisk film er nået så meget videre siden da - hvilket
> er meget positivt.

Helt sikkert :) Lad os håbe der kommer mere fra samme skuffe i fremtiden.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader