Sin City - recut, unrated - detaljer?
Fra : Beeblebrox

Dato : 08-10-05 11:10

Hej

Jeg står og skal til at bestille Sin City men så at den nye
recut+unrated version kommer om ca. 2 mdr.

Jeg kan dog ikke finde nogen steder hvor der står at den er klippet til
én ny sammenhængende histore - er der nogle herinde der ved om dette er
tilfældet?

Jeg er ikke interesseret i en special version som ikke er seamless (a la
trainspotting som bare er irriterende med blinkende sakse der viser at
man kan se ekstra scener som endda er i ufattelig ringe kvalitet).

Så sagt på en anden måde - de 23 ekstra min. klippet ind i filmen på
samme måde som f.eks. 4-disc-LOTR-filmene?

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-10-05 16:11

> [...]
> kan se ekstra scener som endda er i ufattelig ringe kvalitet).
>
> Så sagt på en anden måde - de 23 ekstra min. klippet ind i filmen på samme

jeg tror du kan regne med en ny lang film
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=7667&n=1&k=sin+city&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dsin%2Bcity%26x%3D0%26y%3D0
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Silver

Dato : 08-10-05 20:17

> jeg tror du kan regne med en ny lang film

http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=7667&n=1&k=sin+city&burl=r%3D0
%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dsin%2Bcity%26x%3D0%26y%3D0
> --

Fy for pokker der er lagt meget skægt ned i den udgivelse!!, den må jeg vist
eje så.

Mvh
Silver.

Fra : Kim2000

Dato : 08-10-05 20:28

> jeg tror du kan regne med en ny lang film
> http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=7667&n=1&k=sin+city&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dsin%2Bcity%26x%3D0%26y%3D0

Den lyder ret lækker, og tegneseriehæfterne er helt klart værd at se nærmere
på, også selvom de koster en mindre formue her i dannevang

Fra : Beeblebrox

Dato : 09-10-05 11:13

sniper_Nolight wrote:
> jeg tror du kan regne med en ny lang film
> http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=7667&n=1&k=sin+city&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dsin%2Bcity%26x%3D0%26y%3D0

Takker, det ser sgu dejligt ud!

Har allrede bestilt på CD-wow hvor den fås til 175,- ulempen er at jeg
skal vente til 13. December... men 'all good things comes to those who
wait'

Vh,
Claus

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 09-10-05 13:24

Jeg har den kedelige version fra Japan af, men har så bestilt RECUT AND
EXTENTED hos Axel music til 250 kr, lige indtil jeg så dit indlæg, så tak
for det, den er nu afbestilt hos Axel og genbestilt hos gode gamle CD WOW

Håbeer bare på at de ikke udskyder release datoeen hele tiden hos CD WOW
som jeg syntes de har gjort tit lige for tiden. er der andre som har oplevet
det. Min lillebrors FIFA 2006 er blevet udskudt 2 gange nu, og skulle måske
blive sendt i morgen d. 10. og ikke for en uges tid siden som han ellers
havde forventet.

Bare det ikke sker med min sin city, ellers bliver jeg godt sur i skralden,
IIIIYSHHH!

jimmy

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-10-05 11:41

Beeblebrox wrote:

> Takker, det ser sgu dejligt ud!
>
> Har allrede bestilt på CD-wow hvor den fås til 175,- ulempen er at jeg
> skal vente til 13. December... men 'all good things comes to those who
> wait'

Også her... og det gode ved ventetiden er at man kan nå at glemme det og
så blive overrasket midt i december.... tidlig jule-bonus

Fra : No Humor Man

Dato : 10-10-05 12:43

Beeblebrox wrote:

> [...]
>
> Har allrede bestilt på CD-wow hvor den fås til 175,- ulempen er at jeg
> skal vente til 13. December... men 'all good things comes to those who

Nu har jeg kigget og søgt og ikke fundet den på CD-WOW. Hvad gør jeg
forkert?
Jeg har søgt på Sin City og så dukker der en masse titler med Sex & The
City frem... ikke lige det jeg søgte efter. Og jeg har tjekket under
"kommende udgivelser".
Hvor fandt du Sin City (Recut & Extended) og kunne du lede mig på rette vej?

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-10-05 13:56

No Humor Man wrote:

> [...]
> "kommende udgivelser".
> Hvor fandt du Sin City (Recut & Extended) og kunne du lede mig på rette

Vælg DVD i den anden boks i menuen til venstre.
Vælg Major Release Calendar i den øverste boks
Klik dig så frem til 13. december
http://www2.cd-wow.com/prerel_calendar_2.php?calendarstamp=1134432000
og klik Add To Cart

Fra : No Humor Man

Dato : 10-10-05 15:36

Robert Eriksen wrote:

> Vælg DVD i den anden boks i menuen til venstre.
> Vælg Major Release Calendar i den øverste boks
> [...]
Og her troede jeg at jeg var så smart. Ih altså.

Tak for hjælpen! ,)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-10-05 16:28

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in

> Vælg DVD i den anden boks i menuen til venstre.
> Vælg Major Release Calendar i den øverste boks
> [...]

Den må være regget forkert, for normalt kan man godt finde
pre-release.. men søger man bare på "sin" så kommer den frem.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-10-05 20:48

sniper_Nolight wrote:

> jeg tror du kan regne med en ny lang film

Hvis jeg nogensinde finder den mand der først fandt på at udgive den
samme film i flere forskellige udgaver bliver han snigmordet og
kadaveret gravet ned!

Jeg ikke set Kill Bill selv om jeg elsker Tarantino film og asiatiske
kung fu film, ene og alene fordi jeg venter på at der bliver udgivet
det extended cut som der fra starten af er gået rygter om. Og hvad
sker der med den udgivelse? Ikke en skid! Derimod køber jeg Sin City
på udgivelsesdatoen uden at vide at jeg få måneder senere kunne have
nydt en meget længere film.

Nøj hvor er det træls!

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-10-05 13:12

> [...]
>det extended cut som der fra starten af er gået rygter om. Og hvad
>sker der med den udgivelse? Ikke en skid!

den venter jeg osse på!

>Derimod køber jeg Sin City
>på udgivelsesdatoen uden at vide at jeg få måneder senere kunne have
>nydt en meget længere film.

mht. sin city har det fra starten været oplyst, at en længere udgave ville
udkomme - faktisk før den almindelige udgave kom - lidt som de gjorde med
Ringenes Herre og af den årsag har jeg ikke købt endnu.
Rent faktisk var de første oplysninger, at der ville komme en udgivelse med
den alm. film og ydermere ville filmen være delt op i de 3 historier filmen
består af med ekstra scener puttet ind, men det lader til at det er
droppet... men en over 20 mins længere film kan jeg leve med

Jeg er dog ret enig med dig - mange gange oplyses det ikke at en længere
udgave eller unrated udgave eller whatever kommer og det er trælst!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-10-05 14:39

sniper_Nolight wrote:

> Jeg er dog ret enig med dig - mange gange oplyses det ikke at en længere
> udgave eller unrated udgave eller whatever kommer og det er trælst!

Det burde skrives med store selvlyssende tigerstribede bogstaver på
hver eneste dvd cover af en film der udkommer i flere versioner. Jeg
havde ikke fået med at Sin City også bliver udgivet to gange. Jeg har
været ude for det samme med adskillige film på det seneste (Hellboy,
Underworld bl.a.) og er ærligt talt ret træt af det. Men der er jo
ikke rigtig noget at gøre ved det.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-10-05 16:11

> [...]
>været ude for det samme med adskillige film på det seneste (Hellboy,
>Underworld bl.a.) og er ærligt talt ret træt af det. Men der er jo

listen er lang

det kan osse irritere mig når man har en almindelig dvd udgave og der så
kommer en "special edition" og det viser sig filmen er nærmest den samme i
samme kvalitet og det hele, bare i nyt cover og andre extras - eksempelvis
saving private ryan i den nye WWII collection... jeg har på fornemmelsen den
nye Jaws SE osse er samme film i ny indpakning - det er næsten værre at
skifte en film ud og få den samme