gods and generals...
Fra : Mr. D

Dato : 04-10-05 20:24

....er den go?

Så at den havde premiere i 2003, men kender den ikke - heller ikke af
omtale. Har den en anden titel på dansk?

Simon

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-10-05 00:40

On Tue, 4 Oct 2005 21:24:02 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

>...er den go?
>
>Så at den havde premiere i 2003, men kender den ikke - heller ikke af
>omtale. Har den en anden titel på dansk?
>
>Simon

Er det ikke en miniserie lavet til tv? En prequel tilt Gettysburg?
Hedder det samme på dansk
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11939

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-10-05 10:12

On Wed, 05 Oct 2005 01:39:45 +0200, Morbid Angel <morbid@hotmail.com> wrote:

>Er det ikke en miniserie lavet til tv? En prequel tilt Gettysburg?
>Hedder det samme på dansk
>http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11939

Jep en del af trilogien om borgerkrigen: Gettysburg, Gods and generals og
Glory.
Tror nu kun det er de to første der har en direkte forbindelse?

Ærgerligt at Sheen ikke fortsatte i rollen som Lee, men omvendt så skulle
Duvall vist være efterkommer af Lee!?

Fra : Mr. D

Dato : 18-10-05 21:44

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tror nu kun det er de to første der har en direkte forbindelse?
>
> Ærgerligt at Sheen ikke fortsatte i rollen som Lee, men omvendt så skulle

Takker. Må se om jeg kan få fat dem, du taler om her. Trilogi? Mener du
dermed tre miniserier?

Simon

Fra : Morten Bowman

Dato : 19-10-05 16:28

On Tue, 18 Oct 2005 22:43:41 +0200, "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk>
wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

>Takker. Må se om jeg kan få fat dem, du taler om her. Trilogi? Mener du
>dermed tre miniserier?

Nope de 2 film varer 3 timer og den sidste lidt over 2

Fra : Mr. D

Dato : 01-11-05 21:08

> On Tue, 18 Oct 2005 22:43:41 +0200, "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk>
> wrote:
>

> Nope de 2 film varer 3 timer og den sidste lidt over 2

Okay - må se om jeg finder dem til rimelige priser

Simon