filmen HITCH
Fra : Dal

Dato : 02-10-05 07:34

Jeg har lige set filmen Hitch, der er en scene hvor hitch skal hjælpe
Albert med at danse, den musik de hører/danser til hvad hedder den ?
Jeg har hørt sangene på cd'en men den er der ikke ??

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 02-10-05 08:39

"Dal" <fup@fidus.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige set filmen Hitch, der er en scene hvor hitch skal hjælpe
> Albert med at danse, den musik de hører/danser til hvad hedder den ?
> Jeg har hørt sangene på cd'en men den er der ikke ??

Det må være denne?
http://theonenetwork.com/movies/Hitch/4871/Film_Clip_Dance_Lessons.html

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 02-10-05 09:14

Karl Erik Nielsen <roedemor@nospam.gmail.com> wrote:

> "Dal" <fup@fidus.com> skrev i en meddelelse

> Det må være denne?
> http://theonenetwork.com/movies/Hitch/4871/Film_Clip_Dance_Lessons.html

Hvis det er den er det Usher, Lil' Jon & Ludacris med "Yeah!"

Du kan finde den på Ushers album Confessions og sikkert på en del
opsamlings album eftersom den var et ret stort hit for noget tid siden.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Dal

Dato : 02-10-05 09:17

Jaaa,, det er den hvad hedder den ?,, står det nogen steder .. kan jeg bare
ikke se det ?

/Henrik

Fra : Dal

Dato : 02-10-05 09:24