- Hvilken film? -
Fra : GasHunter

Dato : 28-09-05 23:15

Jeg leder efter film der nok er fra start 90'erne.

En kvinde er på et hotel. Hun skal med elevator og den stopper meller
12. og 13. sal, så hun lige kan se gulvet af 13. Der ser hun vist noget
med en økse og noget blod. Måske et mord. Hun komme ud derfra og får fat
i tegningerne til hotellet og finder ud af at der slet ikke skulle være
en 13. etage. Den var udeladt pga. overtro.

Kæft jeg var skræmt :) Husker den som meget uhyggelig, men det er lang
tid siden jeg har set den!

Jeg har søgt på IMDb plotline-ord, uden held. Det er ikke den der hedder
The Thirteenth Floor.

Nogen der har set den?

Andreas

Fra : Peter Heide

Dato : 28-09-05 23:47

"GasHunter" <andreasohn@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> siden jeg har set den!
>
> Jeg har søgt på IMDb plotline-ord, uden held. Det er ikke den der hedder

Er det ikke den dersens Hitcock film fra 70'erne "Fuglene" hvor de sidder
ude i
en ro-båd og bliver angrebet af nogle duer ?

Fra : GasHunter

Dato : 29-09-05 16:04

Peter Heide wrote:
> Er det ikke den dersens Hitcock film fra 70'erne "Fuglene" hvor de sidder
> ude i
> en ro-båd og bliver angrebet af nogle duer ?

Nej det er helt sikkert ikke den :) Andre bud?

Andreas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-09-05 17:06

Hej!

GasHunter wrote:

> Nej det er helt sikkert ikke den :) Andre bud?

Kunne vi evt. være ovre i tv-serier såsom Twilight Zone? Det lyder lidt i den
retning efter min mening...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Ole Kofoed

Dato : 29-09-05 17:32

"GasHunter" <andreasohn@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse...

> Jeg har søgt på IMDb plotline-ord, uden held.

Det var ret let med Google:

"Nightmare on the 13th Floor"
http://uk.imdb.com/title/tt0100262/plotsummary

Mvh.

Ole

Fra : Per

Dato : 29-09-05 21:50

> Det var ret let med Google:
>
> "Nightmare on the 13th Floor"
> http://uk.imdb.com/title/tt0100262/plotsummary
>
> Mvh.
>
> Ole

Ja, nogen lærer det aldrig...

Fra : GasHunter

Dato : 30-09-05 11:28

Per wrote:

> Ja, nogen lærer det aldrig...

Mange tak for hjælpen! Ked af at jeg ikke selv kunne finde den. Næste
gang prøver jeg BÅDE google og IMDb. Sorry.

Andreas

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 30-09-05 20:05

Og i nogle tilfælde er IMDB bare ikke god nok som
søgemaskine/fritekst database