Lord Of The Rings - DVD
Fra : petern

Dato : 28-09-05 12:45

Jeg har set LOTR trilogien i extended version til salg på danske DVD
hjemmesider til omkring 1.200 kr.

Den tilsvarende pris i en udenlandsk DVD internetshop er fra ca. 35 £
(ca. 400 kr. !)og op, altså væsentlig billigere - men til gengæld
umiddelbart uden danske undertekster (subtitles).

er der nogen, der er bekendt med (internet) DVD forretninger, hvor man
kan købe trilogien med danske undertekster, og til priser der ligner
de lave engelske priser ?!?

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-09-05 13:35

--

Det lyder afsindigt billigt. Er du sikker på det hele trilogien i
extended der er tale om?

Fra : Silver

Dato : 28-09-05 20:21

> Det lyder afsindigt billigt. Er du sikker på det hele trilogien i
> extended der er tale om?

Den er god nok, det ER den extended version, købte min for et ½ år siden til
529 kr incl VATT (engelsk skat vil jeg mene) og den kom i den komplette box
med 12 dvd' skiver ialt

Har nydt den ca 10 gange ialt nu :D og den var alle pengene værd.

Mvh
Silver.

Fra : Peter Heide

Dato : 28-09-05 21:09

> Har nydt den ca 10 gange ialt nu :D og den var alle pengene værd.

Man skal da have en ordentlig rødvins-brandert på for at glo på det
gabeprojekt 10 gange indenfor et halvt år.

Giv' mig 10 kasser Brixtofte af bedste årgang ,og jeg vil begynde at
overveje
det.

Fra : No Humor Man

Dato : 29-09-05 14:47

Peter Heide wrote:

> [...]
> gabeprojekt 10 gange indenfor et halvt år.
>
> Giv' mig 10 kasser Brixtofte af bedste årgang ,og jeg vil begynde at

Hvorfor? Hvis du ikke kan lide dem, ja, så hjælper rødvin da heller
ikke på det.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Peter Larsen

Dato : 29-09-05 19:37

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> gabeprojekt 10 gange indenfor et halvt år.
>
> Giv' mig 10 kasser Brixtofte af bedste årgang ,og jeg vil begynde at

Hvis du ikke har andet at tilføje end "det er da noget lort" trolling,
hvorfor så ik bare lade være med at poste?

Fra : myggen

Dato : 28-09-05 14:14

"petern" <pn@hedeselskabet.dk> skrev i en meddelelse
[...]

har du prøvet www.samgoody.com ???

Så vidt jeg lige kunne se (og jeg kiggede bare lige hurtigt) kan du få det
til $59.98 eller $119.98
(
http://www.samgoody.com/Movies/SearchResults.aspx?sec=all+movies&type=&search=lord+of+the+rings&d_id=&panel=titles&Soundex=False )

det er ihvert fald billigere end de 1200..

Fra : petern

Dato : 28-09-05 22:24

Silver skrev:

> [...]
> med 12 dvd' skiver ialt
>
> Har nydt den ca 10 gange ialt nu :D og den var alle pengene værd.

Fra PeterN: Tillykke med erhvervelsen! - er din trilogy med danske
undertekster? - Jeg har set prisen på amazon.co.uk; er der andre
steder du kan anbefale?

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 29-09-05 08:53

petern wrote:
> [...]
>
> er der nogen, der er bekendt med (internet) DVD forretninger, hvor man
> kan købe trilogien med danske undertekster, og til priser der ligner

Play.com

http://www.play.com/play247.asp?pa=search&searchtype=r2title&searchstring=lord+of+the+rings&page=search&Go.x=39&Go.y=7

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Kylle

Dato : 29-09-05 11:26

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Play.com

http://www.play.com/play247.asp?pa=search&searchtype=r2title&searchstring=lo
rd+of+the+rings&page=search&Go.x=39&Go.y=7

Nu eftersøger han med Dk tekst og lige umiddlebart har de det ikke hos
Play...

Kylle

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 29-09-05 14:09

Kylle wrote:

> [...]
> rd+of+the+rings&page=search&Go.x=39&Go.y=7
>>
> Nu eftersøger han med Dk tekst og lige umiddlebart har de det ikke hos

R2 . . . er det ikke med danske tekster?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Lars Christensen

Dato : 29-09-05 14:29

Abildgaard 3140 skrev:

>R2 . . . er det ikke med danske tekster?

Ikke nødvendigvis. Det kan lige så godt betyde at den er med bulgarsk
eller serbiske undertekster.

R2 betyder bare at det er en dvd der er beregnet til salg i Europa,
Japan, Mellemøsten og Sydafrika.

--
Lars

Fra : Kylle

Dato : 29-09-05 23:02

[...]

der går lidt rygter om at COOP har den som medlemstilbud til 600 kr. i Okt.
Om der er hold i det får vi vel at se...

Kylle

Fra : jenny og søren

Dato : 30-09-05 16:06

Hej Peter og andre..

lotr 1-3 extneded special version, er på medlemstilbud i superbrugsen i
næste uge til 595.-kr

mvh

Søren Brix