Søger titel på Australsk film fra 90erne
Fra : Lasse Winther Wehner

Dato : 21-09-05 23:24

Omkring 1996-98 så jeg en australsk "snakkefilm" om nogle unge mennesker,
deres liv, kærlighedsproblemer osv. Jeg er i hvert fald 95% sikker på, at
den er australsk. Filmen er lejet på VHS i en gængs videoudlejer.

En af hovedrollerne havde tre strikse krav til sin kommende kæreste. Det
første erindrer jeg ikke, det næste var noget med nogle bøger, han skulle
have læst og tredje krav var, at han skulle være venstrehåndet.

Kan nogen hjælpe med en titel? Filmen jeg søger minder mig udefinerbart
svagt om Reality Bites.

På forhånd tak.

Fra : Niels

Dato : 26-09-05 14:35

Lasse Winther Wehner wrote:
> [...]
> have læst og tredje krav var, at han skulle være venstrehåndet.
>
> Kan nogen hjælpe med en titel? Filmen jeg søger minder mig udefinerbart

Jeg vil gæte på at det er denne her:
Love and Other Catastrophes (1996)
http://www.imdb.com/title/tt0116931/

Denne her kan også anbefales hvis man er til Aussie-film i den genre.
Strange Planet (1999)
http://www.imdb.com/title/tt0209368/

| Niels Gjerloeff |
| The Danish Slacker |