Søges: only the strong
Fra : Mia Jensen & Paw Kok

Dato : 19-09-05 12:14

Hejsa
Jeg har ledt efter en film som hedder "only the strong" i mange år
efterhånden, men kan ikke opstøve den nogen vegne... Tænkte så det kunne
være at jeg kunne være heldig at nogen herinde måske havde den eller kendte
en som havde den, og måske var interesseret i at sælge den... Filmen er fra
1993 og handler om capoeria... Så det er altså ikke only the strong survives
jeg leder efter...
På forhånd rigtig mange tak
Mia Jensen

Fra : Jens B

Dato : 19-09-05 13:20

"Mia Jensen & Paw Kok" <kokogmia@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kendte en som havde den, og måske var interesseret i at sælge den...
> Filmen er fra 1993 og handler om capoeria... Så det er altså ikke only the

Kan du bruge en R1?
80 kr. http://www.axelmusic.dk/productDetails/024543101475

Jens