Die Hard og Ricochet
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 18-09-05 21:19

Hejsa

Har lige købt filmen Ricochet til 25.- med Denzel Washington, har ikke set
den endnu, men sidder lige og trykker på skuespillere i DVDprofiler, for at
se om jeg har andre film med samme personer (nørdet, jeg ved det), og da jeg
trykker på skuespilleren Mary Ellen Trainor, kan jeg se hun spiller
Psychiatrist Dr. Stephanie Woods i Lethal Weapon filmene, men det der er
underligt er at hun er med både i Die Hard og i Ricochet med samme navn i
begge film. I begge film hedder hun Gail Wallens, nu er det længe siden jeg
har set Die Hard så jeg kan ikke helt huske hvem Gail Wallens er i den, og
jeg har ikke set Ricochet endnu...men har de to film overhovedet noget med
hinanden at gøre? tror I det er tilfældigt, eller bare en intern joke?

Mvh. Brian

brauner.kjeldsen@mail.dk
http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 18-09-05 23:09

On Sun, 18 Sep 2005 22:18:36 +0200, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> wrote:

> [...]
>jeg har ikke set Ricochet endnu...men har de to film overhovedet noget med
>hinanden at gøre? tror I det er tilfældigt, eller bare en intern joke?

PÅ Google fandt jeg dette:
"Mary Ellen Trainor plays newswoman Gail Wallens in this movie as well
as in Ricochet; both Joel Silver productions."

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 19-09-05 16:01

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> PÅ Google fandt jeg dette:
> "Mary Ellen Trainor plays newswoman Gail Wallens in this movie as well
> as in Ricochet; both Joel Silver productions."

Takker!!

Mvh. Brian

Fra : LIV

Dato : 20-09-05 13:32

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
> ikke set den endnu, men sidder lige og trykker på skuespillere i
> DVDprofiler, for at se om jeg har andre film med samme personer

Det er da ikke spor nørdet
Det er netop en af de fede faciliteter i det geniale DVD Profiler.