Night Watch - anbefaling
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 18-09-05 18:58

Hejsa

Vil bare lige give den rusiske fantasy horror film "Night Watch" en
anbefaling med på vejen. Den var helt klart en biograf tur værd. Udemærket
historie, fed stemning og interessante personer.... Vil egentligt sige at
den minder lidt om Underworld...men det gør den egentligt ikke, andet på
stilen nogle steder og på den overordnede historie...Men god film....

Mvh.Brian

brauner.kjeldsen@mail.dk
http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 18-09-05 21:12

Forstår dog ikke, hvorfor at da det lykkedes dem at hæve forbandelsen over
jomfruen, så kom lyset igen??? forsvandt lyset ikke fordi kraftværket blev
sprunget i luften??? og det kom da ikke sådan lige op at køre igen, bare
fordi en forbandelse blev hævet vel?????

mvh. Brian

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 21-09-05 16:38

jeg har nok ikke lige været i humør til sådan en film den dag, for jeg
syntes godt nok det er en skod film .... men det er bare min mening

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 23-09-05 01:36

Johnny B [2000] wrote:
> jeg har nok ikke lige været i humør til sådan en film den dag, for jeg
> syntes godt nok det er en skod film .... men det er bare min mening

Det er også min mening!

Den var all over the place og ingenting blev bundet ordentligt sammen
med en rød tråd, historien var tynd og så synes jeg slutningen var
totalt antiklimaktisk.

At jeg inden filmen startede havde måttet sidde igennem den forfærdelige
H&M rekvalme hjalp så godt nok heller ikke på det.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://gorilla.dk

Fra : Per

Dato : 27-09-05 10:23

> Den var all over the place og ingenting blev bundet ordentligt sammen
> med en rød tråd, historien var tynd og så synes jeg slutningen var totalt
> antiklimaktisk.

Så skal du måske ikke se de to sidste?

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 27-09-05 18:23

"Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk> skrev i en meddelelse

> Det er også min mening!
>
> Den var all over the place og ingenting blev bundet ordentligt sammen med
> en rød tråd, historien var tynd og så synes jeg slutningen var totalt
> antiklimaktisk.

Hmmm...jeg var altså godt underholdt, kunne god lide personerne og
stemningen. SYnes nu det er svært at afgøre om historien holder i forhold
til den røde tråd, da vi jo altså har to film til gode, og synes på ingen
måde slutningen var et antiklimaks, dog heller ikke nogen stor overraskelse,
den sluttede mere eller mindre som jeg havde regnet med efter at have set
halvdelen af filmen...jeg vidste jo altså også godt at det var den første i
en triologi...det ved jeg ikke om du var klar over?

> At jeg inden filmen startede havde måttet sidde igennem den forfærdelige
> H&M rekvalme hjalp så godt nok heller ikke på det.

Nej det har du ret i, den blev vi også udsat for.