Benzinhane på Stalker?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-06-01 12:17

Jeg skal have skiftet dyse i min kaburator inden stalkeren kommer hjem. Men
så er balladen der. Bundkaret er jo helt tomt hvis jeg gør det, og jeg er
ikke så glad for at starte en helt ny cylinder med Dieselstart ind i
indsugningen. (brugte jeg på PGO for at den skulle åbne vacum hanen).. Men
på Stalker er der jo en manuel hane, eller er der også en vacum i? Hjælp mig
lige!

Ps : Er 82 eller 85'er dyse bedst i en 17,5 MM delle, og et corsa kit?

--
Thomas Buus
t-buus@worldonline.dk

Fra : Gundersen

Dato : 09-06-01 17:56

Hej Thomas

Jeg tror ikke at der sker noget ved at træde 3 gange hårdt på kickstarteren, så
den starter!
Den tager jo ikke særligt mange omdrejninger når du bare bruger kickeren! =)
Ellers kan du jo fylde bundkaret før du skruer det på, ik?

Ellers er det en god ide at smøre stemplet i olie!
Så montere du jo bare cylinderen, og så køre stemplet jo i olie indstil at der
kommer benz og den starter!

Så dan gjorde jeg med mit sportkit! =)
Det virkede da fint! =)

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Donati

Dato : 10-06-01 11:28

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev:

>jeg er ikke så glad for at starte en helt ny cylinder med Dieselstart ind i
> indsugningen. (brugte jeg på PGO for at den skulle åbne vacum hanen)..

Havde det ikke været bedre lige at suge i vacuum slangen en 10sek's tid,
så karben blev fyldt, og så starte på normal vis?

> Men på Stalker er der jo en manuel hane, eller er der også en vacum i?
> Hjælp mig lige!

Der er ikke vacuum styret hane på Stalkeren, så det er bare at åbne hanen.

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Familien V. Jensen

Dato : 10-06-01 21:42

Bruger i den manuele benzin-hane????????

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 10-06-01 23:31

"Familien V. Jensen" <v-jensen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Bruger i den manuele benzin-hane????????

Kun når jeg roder med kaburator / benzinslanger.. !

/thomas b

Fra : Familien V. Jensen

Dato : 12-06-01 19:18

ja, ja selvfølelig!