Hvor skal vi hen i uge 47
Fra : Kenneth K

Dato : 27-10-05 19:16

Ønske:

2 vokse
21. november - 25 november.
Varme
Lidt at opleve
Billige ting.
Max. 3000 kr. pr. person (gerne mindre)

Afrejse fra sjælland

Næsten alt er velkommen! Hvor finder vi evt. afbudsrejser??

Kan det betale sig selv at booke hotel osv., og så blot tage en fly billet?

På forhånd tak.

KK

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-10-05 20:07

"Kenneth K" <kenneth.k@sletmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Næsten alt er velkommen! Hvor finder vi evt. afbudsrejser??
>
> Kan det betale sig selv at booke hotel osv., og så blot tage en fly

3000 inkl. hotel, mad og lommepenge og flybillet?

Jesper

Fra : Kenneth K

Dato : 01-11-05 14:46

> 3000 inkl. hotel, mad og lommepenge og flybillet?
>
> Jesper

Nej flybillet og hotel

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-10-05 20:16

"Kenneth K" <kenneth.k@sletmail.dk> wrote in message
> Ønske:
>
> 2 vokse
> 21. november - 25 november.
> Varme
> Lidt at opleve
> Billige ting.
> Max. 3000 kr. pr. person (gerne mindre)
>
> Afrejse fra sjælland

Hvad med Lalandia? Så overholder du også budgettet

mvh
Preben

Fra : Kenneth K

Dato : 01-11-05 14:46

> Hvad med Lalandia? Så overholder du også budgettet
>
> mvh
> Preben

Ahh... der har vi været.... *plonk*

Fra : Holst

Dato : 27-10-05 20:23

Kenneth K wrote:

> [...]
>
> Næsten alt er velkommen! Hvor finder vi evt. afbudsrejser??
>
> Kan det betale sig selv at booke hotel osv., og så blot tage en fly billet?

Er de 3.000 kr. alt inklusive, dvs. fly, hotel, mad og fornøjelser?

Såfremt det er tilfældet, så tror jeg, at www.lalandia.dk er eneste
mulighed for varme til den pris.

Fra : Kim Persson

Dato : 28-10-05 12:16

> Er de 3.000 kr. alt inklusive, dvs. fly, hotel, mad og fornøjelser?
>
> Såfremt det er tilfældet, så tror jeg, at www.lalandia.dk er eneste
> mulighed for varme til den pris.

Ikke at jeg kender pris eller præcis lokalisering hehe. Men er det ikke i
tyskland et sted at en flyhangar er netop blevet omdannet til et tropisk
paradis?
hvis det er tilfældet er det måske en mulighed..?

//Kim

Fra : Kenneth K

Dato : 01-11-05 14:47

"Kim Persson" <5th@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> paradis?
> hvis det er tilfældet er det måske en mulighed..?

Ahhh.... ellers tak

Fra : Kenneth K

Dato : 01-11-05 14:47

> Er de 3.000 kr. alt inklusive, dvs. fly, hotel, mad og fornøjelser?
>
> Såfremt det er tilfældet, så tror jeg, at www.lalandia.dk er eneste
> mulighed for varme til den pris.

Nej, kun for hotel og flybillet