Gatwick eller Stansted (London)
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 19-10-05 21:05

Hej gruppe

Jeg har kun været i London en gang, og der fløj jeg til Stansted.

Jeg skal derover igen snart og valget står mellem en billet med sterling
(mærsk), som flyver til Gatwick og en med Ryanair, til Stansted. Prisen er
ca. den samme, men jeg med Ryanair flyver jeg fra Århus, mens Mærsk er fra
Billund.

Mit spørgsmål går på, hvilken lufthavn det er dyrest at komme ind til London
fra? (Eller hvilken der er længst fra)

Mvh.
lars

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 19-10-05 21:18

On Wed, 19 Oct 2005 22:04:57 +0200, "Lars Lauridsen"
<Illnever@tell.com> wrote:

> [...]
>Billund.
>
>Mit spørgsmål går på, hvilken lufthavn det er dyrest at komme ind til London

Gatwick Express tager 30 minutter til Victoria Station, mens Stansted
Express tager ca. 45 miniutter til Liverpool Street - begge koster 24£
for en retur. En enkelt koster hhv. 13 og 14,50£

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 19-10-05 21:26

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Express tager ca. 45 miniutter til Liverpool Street - begge koster 24£
> for en retur. En enkelt koster hhv. 13 og 14,50£

ok. Tak! Jeg bor i Århus, så jeg vælger nok Ryanair...

Mvh.
Lars

Fra : Dan K. Rasmussen

Dato : 20-10-05 20:45

"Lars Lauridsen" <Illnever@tell.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra

> London

> ok. Tak! Jeg bor i Århus, så jeg vælger nok Ryanair...

Så erdet billigste at køre togbilletten i flyet eller muligvis på deres
hjemmeside (det ved jeg ikke om er muligt) men det er ihvertfald billigere
at køre den i flyet end på jorden.

Mvh

Dan

Fra : Anja Nielsen

Dato : 20-10-05 20:55

> [...]
> Billund.
>
> Mit spørgsmål går på, hvilken lufthavn det er dyrest at komme ind til

Hej Lars
Jeg aner ikke noget om Gatwick, men jeg ved, at der kører busser fra
Stansted også, som er noget billigere end toget. Dels er der National
Express, der koster 15 £ for en retur. Denne tur varer mellem 1t og 25 min
og 1t og 45 min. Derudover er der Terravision, der bl.a. kører til Victoria
(14 £ for en retur) og til Liverpool Street Station for 12,50 £ for en
returbillet. Med Terravision varer turen til Victoria ca. 75 minutter og til
Liverpool Street Station tager det ca. 55 min. Du kan evt. læse mere på
www.stanstedairport.com

Rigtig god tur

Anja