Rømø Vandland?
Fra : Pia

Dato : 17-10-05 16:45

Min familie og jeg overvejer at besøge Rømø og vi vil gerne vide om der er
et vandland på øen. Har søgt på google men kan ikke finde noget.

Fra : jvj

Dato : 18-10-05 17:21

Pia skrev:
> [...]
> et vandland på øen. Har søgt på google men kan ikke finde noget.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 153 spam-mails.

Hejsa

jeg bor på fastlandet ved Rømø ( skærbæk)

Nej der er ikke noget vandland på rømø. Hotellerne har nogle små pools
som er noget koldt juks. Ensvidere er der et sommer land med udendørs
vandland brrrrr....

Nærmeste vandland er svømmestadion esbjerg, arrild svømmehal med en
super ny rutsjebane samt en mere alm. svømmehal i skærbæk.

Skal I det helt store ja så er det i westerland på sild

hilsen jørgen

Fra : JytteJ

Dato : 22-10-05 00:48

"Pia" <piap@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Min familie og jeg overvejer at besøge Rømø og vi vil gerne vide om der er
> et vandland på øen. Har søgt på google men kan ikke finde noget.

Noget decideret vandland er der ikke, men prøv at se på
www.kommandørgården.dk

JytteJ