Ny udstødning til Fazer
Fra : Troels Jensen

Dato : 30-10-05 09:35

Hér op til dvaletiden overvejer jeg at bruge vinteren på at forkæle Fazeren
lidt. Blandt andet synes jeg, at det er synd for den, at den fra fabrikkens
side er monteret med en udstødning, der får den til lyde som en anstrengt
industristøvsuger.

Jeg vil derfor meget gerne høre, om der er nogen af jer, der har gode
erfaringer med en bestemt type udstødning, der ikke nødvendigvis får den til
at larme vildt og voldsomt, men giver den en dybere og rundere lyd.
Allerbedst vil det være, hvis det også er en type, der er lovlig at køre på
vejen med....

--
Troels
FZ6 Fazer

Fra : Søren Bøgh Olsen

Dato : 30-10-05 14:52

Prøv at se udstødningen på www.hjemloese-mc.dk billedgalleri- medlemmers
motorcykler- se side 1 og 2

--
Venlig hilsen
Søren Bøgh Olsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-10-05 18:39

Troels Jensen wrote:
> [...]
> at larme vildt og voldsomt, men giver den en dybere og rundere lyd.
> Allerbedst vil det være, hvis det også er en type, der er lovlig at køre på

jeg købte en Scorpion udstødning til min FZ6.
Jeg købte den hos mconline.dk for ca 3000,- sidste år, for runde i
rustfri stål.
Se dem på min dfm profil.
Lyder gooooodt

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Sir Smoka Lot

Dato : 31-10-05 18:35

Jeg har en Devil potte på min frazer den er street legal.... ok lyd og
hvis jeg piller piberne ud ( ikke street legel mere ) så får den en ond dyb
lyd alt efter smag. men de koster bist nok 6500,- så det er ikke små penge
for lidt lyd