Hvor ER det synd for dem!!
Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 17:36

.... men de har selvfølgelig selv været ude om det. De stakler der
allerede har sat cyklen i "vinterhi" ;-D

Sikke da et herligt vejr. Og op til 18 grader i morgen

Mogens
CBR600F4

Fra : Moller

Dato : 29-10-05 18:35

Mogens wrote:
> ... men de har selvfølgelig selv været ude om det. De stakler der
> allerede har sat cyklen i "vinterhi" ;-D
>
> Sikke da et herligt vejr. Og op til 18 grader i morgen

   *lol* yeps ;) banditten blev skam også svunget rundt i dag ;) dejlig
ting at ha den til opbevaring i egen garage ;) og kan tage den ud når
man har lyst.

--
VH
Lars Molnit

Fra : m0rt3n

Dato : 29-10-05 19:50

"Mogens" <msk@post_punktum_tele_punktum_dk> skrev i en meddelelse
> ... men de har selvfølgelig selv været ude om det. De stakler der allerede
> har sat cyklen i "vinterhi" ;-D

Jeg har lige sat Banditten og ZRXeren i vinterhi, men det gør ikke noget,
for på tirsdag henter jeg min nye vintercykel. En XT125.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Johnni

Dato : 30-10-05 09:46

Hejsa

Ja jeg har da også en aftale om djursland rundt i dag så ja det er sgu
dejligt den står i egen garage!

Johnni
http://www.dfmc.dk/?id=604

Fra : Lars

Dato : 30-10-05 12:11

> ... men de har selvfølgelig selv været ude om det. De stakler der allerede
> har sat cyklen i "vinterhi" ;-D
>
> Sikke da et herligt vejr. Og op til 18 grader i morgen

Nu behøver du jo ikke at gnide salt i såret vel

Ja - det er godt nok surt med en sådan sommerdag - der så i stedet for
bliver brugt til, at polere bilen...

God tur til jer allesammen

Lars
Yamaha DragStar 650 Classic

(der blev sat væk i søndags - for nu kunne det da ikke blive ved)

Fra : Moller

Dato : 30-10-05 12:19

Lars wrote:

> Nu behøver du jo ikke at gnide salt i såret vel
>
> Ja - det er godt nok surt med en sådan sommerdag - der så i stedet for
> bliver brugt til, at polere bilen...

   Hvis du i stedet ville ha poleret MC'en ;) så er det jo lige fedt.

Fra : Lars

Dato : 30-10-05 16:03

Det blev den da inden den blev sat væk...

..... men det er nu federe at polere MC end bil - på en eller anden facon

/lars

Fra : Moller

Dato : 30-10-05 18:56

Lars wrote:
> Det blev den da inden den blev sat væk...
>
> .... men det er nu federe at polere MC end bil - på en eller anden facon

   At polere bil, eller MC... begge dele er ikke fedt ;) de er jo bygget
til at køre på :) tænk hvis fruen hellere vi vaske sig hele tiden frem
for at ha sex ;)

Fra : Nielsen

Dato : 30-10-05 19:51

> At polere bil, eller MC... begge dele er ikke fedt ;) de er jo bygget
> til at køre på :) tænk hvis fruen hellere vi vaske sig hele tiden frem for
> at ha sex ;)

Hvis fruen ikke vasker sig, men vil have sex i stedet, så bliver det sgu en
tand for ulækkert til sidst. Men enhver sin smag

/Thomas

Fra : Carl

Dato : 31-10-05 20:27

"Nielsen" <intet@spam.dk> wrote in message
> Hvis fruen ikke vasker sig, men vil have sex i stedet, så bliver det sgu
> en tand for ulækkert til sidst. Men enhver sin smag

Kvinde - gå i bad, nu skal farmand ha...

Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 30-10-05 19:40

fik en fin tur i dag, der er 4 fridag tilbage før vinterhi, hilsen maxim,
hans, faaborg

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 31-10-05 11:02

> [...]
> har sat cyklen i "vinterhi" ;-D
>
> Sikke da et herligt vejr. Og op til 18 grader i morgen

Fredag var oxo fin - 256 km på småveje blev det til.
Lørdag var oxo fin - vaskede cykel og monterede nye dæk og kørte dem til.
Søndag var oxo fin - 365 km på småveje blev det til - wauw.

Når der kommer salt, kommer vintercyklen frem.
Det er jo mc-sæson hele året

Carsten
BMW K1200RS
Suzuki DR 250 S

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 22:34

> [...]
> Søndag var oxo fin - 365 km på småveje blev det til - wauw.
>
> Når der kommer salt, kommer vintercyklen frem.

Der kan jeg ikke være med, må jeg indrømme. Men et par hundrede km blev
det da til i går. Supervejr til en tur langs vadehavet og et smut ind i
Tyskland. Extremt øde veje langs med grænsen, hvor Le Bike lige fik lov
at strække ud et kort øjeblik
For mit vedkommende går sæsonen kun fra 1. marts til 1. december.
Kan i øvrigt ikke forstå, hvorfor forsikringsselskaberne ikke bare lader
os køre hele året. Langt de fleste pakker jo alligevel sammen længe
inden 1. december, fordi de kun vil køre, når solen skinner, og det er
mere end 20 grader(?).
Og sne og kulde skal nok sørge for, at lysten til at køre er behersket.
Så man skulle tro, der var begrænset risiko ved at lade de få
standhaftige køre sig en lille tur, på de gode dage, der jo altid kommer
i dec/jan/feb?

Mogens
CBR600F4

Fra : Anders Majland

Dato : 01-11-05 22:10

> Kan i øvrigt ikke forstå, hvorfor forsikringsselskaberne ikke bare lader
> os køre hele året.

Jeg tror at det baseret på motorcyklisternes ønske - altså at "nogen" har
bedt om kun at betale en præmie for "sommer" månederet. Alternativet er jo
at opsige forsikringen og tegne en ny 1/2 år senere ... Så selskaberne har
nok regnet den passende ud så de ikke taber penge på det ... Os der så kører
hele året for så bare lov at betale ekstra for det.

Men en ting jeg ikke fatter er dem der akcepter en selvrisiko på 20% ved
tyveri - prøv at trække den ned over bilistene og se deres reaktion .... Jeg
startede godt nok også i sådan et selskab (TopDK) men er ny forsikret hos
GF.

Jeg har pt to motorcykler forsikret hos dem (helårs) og overvejer stadig om
jeg skal have en sommercykel. Der kunne jeg godt finde på at sætte plader på
om foråret og pille dem af igen om efteråret. Med de andre med plader på
risikerer jeg ikke min ancienitet, men kan spare noget præmie. (og så
fristes jeg nok ikke så nemt til en tur på den hvis den står uden plader