lakering af stel og tank på fyn.
Fra : Ebo, Odense

Dato : 29-10-05 12:57

Hej alle.

jeg er igang med et "lille" restaurerings projekt og skulle gerne se om jeg
kan få lakkeret stellet og tanken et sted.
så jeg ville høre om der var nogen som kendte en maler som var billig her et
sted på fyn.

MVh esben

Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 30-10-05 19:43

det vil jeg også gerne vide, lakering og kromm.hilsen maxim hans

Fra : Lasse Christensen

Dato : 30-10-05 20:09

Til jer begge:

Så tror jeg i for det hurtigste og mest brugbare svar ved og fatte
telefonbogen og få nogle tilbud hjem :)

Hvis man stiller op personligt, så har jeg oplevet at det er meget
nemmere og handle med dem, eventuelt uden kvittering, hvem ved.

--
Kreidler Florett Mustang 5g
Lasse Christensen, Esbjerg