grafik compaq
Fra : Karsten Klit

Dato : 11-01-01 19:54

Siden sidste gang jeg formaterede har min grafik været elendig, specielt når
jeg er på nettet.
Det er sådan, at hvis jeg søger på krak, kan jeg faktisk ikke læse hvad der
står.

Jeg har prøvet at hente en anden driver, men kan ikke få det op og køre.
Er der en der kan hjælpe ?

Gerne mail+news
MVH
Karsten

Fra : Peter Pan

Dato : 11-01-01 22:40

"Karsten Klit" <postmaster@festkokken.dk> wrote in message
> [...]
der
> står.
>
> Jeg har prøvet at hente en anden driver, men kan ikke få det op og køre.

Du skal bruge en grafikdriver der passer til det grafikkort der sidder i din
Compaq. Hvis du ikke selv har skiftet grafikkortet ud, vil du kunne se på
Compaq's support sider hvilken driver du skal bruge, og sammen med driveren
finder du nok også en vejledning i hvordan du installere den. Ellers spørger
du bare her igen. Og husk lige at oplyse hvilken Compaq du har, og evt.
hvilket grafikkort der sidder i den. Og også meget gerne hvilket styresystem
du har installeret (Windows 95, Windows 98 etc.)

Mvh
Anders