Effektivt vækkeur!
Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 24-10-05 11:05

Jeg vågnede fra min trygge søvn i morges til den frygtede lyd at min alarm
på fuld styrke, fik famlet mig hent til vinduet og ser en stor rød
kassevogn holde med snuden op mod bagenden af min MC og sætter derefter
lokal rekord for påføring af bukser og spæner ned i gården hvor den holder
parkeret.

Jeg når lige at komme op på siden af varevognen der nu var på vej væk og får
tiltrukket mig føreren opmærksomhed med et par bank på vinduet. Stillet
overfor spørgsmålet om hvad pokker han havde gang i med min MC, svarer han
at han da godt havde hørt alarmen gå i gang, men han mente ikke at han
havde rørt den.

Jeg fik ham dog med hen og inspicere cyklen, hvilket afslører en bukket
nummerplade. Manden virkede lidt uforstående omkring problemet,
nummerpladen kunne vel bare rettes op, jeg forklarede lidt om at jeg ikke
var så glad for at folk påkørte min cykel, lige meget hvor lille skaden så
var, samt at han så bare havde tænkt sig at smutte fra stedet.

Umiddelbart kunne jeg ikke se andre skader, jeg snuppede dog et billede af
hans nummerplade med min telefon, så jeg har den hvis der skulle dukke
noget op, han må dog alligevel havde skubbet lidt da alarmen kun havde tilt
sensoren slået til, altså har cyklens hældning ændret sig og et
sammenklappet støtteben måske ikke været så langt væk.

Alt i alt var jeg dog ret lettet over at det ikke var en der var ved at
læsse cyklen ind i vognen, hvilket var min første tanke da jeg så en stor
rummelig varevogn og min Yamaha med blinkende lygter.

--
FZR600R | http://cze.dk | http://dfmc.dk/?id=673

Fra : MKS - 74

Dato : 24-10-05 11:34

On Mon, 24 Oct 2005 12:04:51 +0200, Brian Lund Larsen
<brian@cze.invalid> wrote:

>Alt i alt var jeg dog ret lettet over at det ikke var en der var ved at
>læsse cyklen ind i vognen, hvilket var min første tanke da jeg så en stor
>rummelig varevogn og min Yamaha med blinkende lygter.

Det forståes , alliwl lidt af en bandit ham fætter-varevogn hva'?
Jeg havde også alarm på min, men da den gik igang hver gang portneren
startede diverse maskinpark op, endte det med at jeg droppede det, den
står så også altid i kælder anyway, hvilket se'fø'li ikke er nogen
garanti for noget som helst. Tyveri er egentlig også det eneste der
virkelig ville ærgre mig grusomt, skulle jeg selv eller en anden vælte
den nå ja så pyt, shit happens, men tyveri, den er dum.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 11:55

"Brian Lund Larsen" <brian@cze.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> var så glad for at folk påkørte min cykel, lige meget hvor lille skaden så
> var, samt at han så bare havde tænkt sig at smutte fra stedet.

Tåbe, egoist og "dyt" "dyt" "dyt"!!!!
Virkelig en idiot der ikke har respekt for andres ting.
Håber ikke at der skete mere.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Armand

Dato : 24-10-05 20:30

Flemming Disc wrote:
> "Brian Lund Larsen" <brian@cze.invalid> skrev i en meddelelse

> Tåbe, egoist og "dyt" "dyt" "dyt"!!!!
> Virkelig en idiot der ikke har respekt for andres ting.

Jeg kan ikke befri mig fra tanken om at ka'len kun lige testede modellen
af for alarm samt ejerens reakionshastighed =

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 25-10-05 10:53

Armand wrote:

> Jeg kan ikke befri mig fra tanken om at ka'len kun lige testede modellen
> af for alarm samt ejerens reakionshastighed =

Det er selvfølgeligt ikke umuligt, men hele pakke afleveringen virkede dog
overbevisende på mig, men hvis det var en tyv så er det selvfølgeligt også
meningen.

Det var i øvrigt nok den største varevogn jeg har set, efter hvad jeg kan
gætte mig frem til med min beskedne viden om biler drejer det sig om en
Toyota, ligner ihvertfald deres logo på mit billede.

--
FZR600R | http://cze.dk | http://dfmc.dk/?id=673

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 25-10-05 11:06

Brian Lund Larsen wrote:

> Det var i øvrigt nok den største varevogn jeg har set, efter hvad jeg kan
> gætte mig frem til med min beskedne viden om biler drejer det sig om en
> Toyota, ligner ihvertfald deres logo på mit billede.

Kan i øvrigt ses her:

http://cze.dk/fjols.jpg

--
FZR600R | http://cze.dk | http://dfmc.dk/?id=673

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-10-05 11:13

> Kan i øvrigt ses her:
> http://cze.dk/fjols.jpg

Det er en Toyota Hiace - Den er da ellers ikke så stor igen.

--
-René

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 25-10-05 11:17

Rene Joergensen wrote:

> Det er en Toyota Hiace - Den er da ellers ikke så stor igen.

Måske ser jeg bare ikke så mange varevogne - den var ihvertfald imponerende
lang :)

--
FZR600R | http://cze.dk | http://dfmc.dk/?id=673

Fra : Moller

Dato : 25-10-05 11:23

Brian Lund Larsen wrote:

> Måske ser jeg bare ikke så mange varevogne - den var ihvertfald imponerende
> lang :)

   *LOL* der kan også være 2-3 MC'er inde i sådan en bavian ;) alt efter
hvor godt den pakkes. kan ik huske den tredje, men Kai herinde fra fik
da en TL1000r, en R1 ind og så en tredje :) så jo, det er et langt
skideskur.

--
VH
Lars Molnit

Fra : m0rt3n

Dato : 24-10-05 13:57

> [...]
> overfor spørgsmålet om hvad pokker han havde gang i med min MC, svarer han
> at han da godt havde hørt alarmen gå i gang, men han mente ikke at han

Du tror ikke du / alarmen afværgede et tyveri? Havde han et fornuftigt
ærinde?
-m0rt3n zrx1100

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 24-10-05 14:16

m0rt3n wrote:

> "Brian Lund Larsen" <brian@cze.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Du tror ikke du / alarmen afværgede et tyveri? Havde han et fornuftigt
> ærinde?
> -m0rt3n zrx1100

Jeg er rimelig sikker, han havde en pakke til bygningens viceværten.
Hvis det var et tyveri forsøg skal han vel også være meget dum for at køre
frontalt ind i cyklen først - men man ved selvfølgeligt aldrig med folk.

Jeg er nu stadig glad for at jeg brugte de 100EUR hos louis, det giver en
lidt mere rolig nattesøvn, når jeg nu ikke har kasko på.

--
FZR600R | http://cze.dk | http://dfmc.dk/?id=673