Ak ja, så måtte vifferen ned :-(
Fra : Ronni Jensen

Dato : 24-10-05 09:07

"god"-morgen..

Jeg vil bare lige minde alle om, at det altså kan være glattere end det
lige ser ud til på disse dage med lidt nattefrost.

Det måtte jeg erkende i morges, da jeg blev tvunget til at bøje mig for
tyngdekraften og den kolde asfalt på landevejen. Jeg kom ellers tøffende
ganske pænt (ca 70 km/t) og skulle lige ind og holde ved en rasteplads,
og selvom jeg bremsede _MEGET_ forsigtigt så stak forhjulet af for mig og
*KLASK*, man down!

Heldigvis var en modkørende billist der holdt ind, flink og hurtig til at
hjælpe med at få rejst vifferen op (vi skøjtede rundt på vejen så glat
var det) og spurgte om jeg var ok osv. Da jeg kom på arbejde (tøf-tøf-
tøf), skulle skaderne jo naturligvis besigtiges, og det drejer sig
heldigvis kun om stykket ved venstre forlygte (skal spartles og
omlakeres) samt sidespejlet det er gået ud over.

Men tænk over det derude folkens - også selvom det ikke ser glat ud, så
kan det altså sagtens være!! Især på skovstrækninger og lavtliggende
områder.

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Honda VFR 750 RC36
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 24-10-05 12:02

Ronni Jensen wrote:

> Men tænk over det derude folkens - også selvom det ikke ser glat ud, så
> kan det altså sagtens være!! Især på skovstrækninger og lavtliggende
> områder.

Det måtte en af de lokale "brian'er" også sande her lørdag nat...

Ca 200 m fra hvor vi bor, krydser en af de små snoede
lokale sogneveje en å.. og sådan en å-dal ligger ret lavt, og det var
frost...

Så søndag morgen kunne nyde synet at en topgejlet brian-slæde med hele
fronten dykket i det klare å-vand...lige ved siden af broen..

Thore

Fra : Hekto

Dato : 24-10-05 12:24

SmaRTrxxv wrote on 24-10-2005 :
> Det måtte en af de lokale "brian'er" også sande her lørdag nat...

K L A S K ! ! ! !

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650