Ventiljusteringspakning på tysk? (louis.de~
Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 23-10-05 13:09

Hej!
Jeg læste lige om batteriladning, satte min egen bike ind igår, og tog
batteriet med ind, det skal jo holdes ved lige, og har valgt at købe
"10003666 BATTERIELADEGERAET H-TRON AL 600 AUTOMATIK,2/6/12 V" til dette.
Jeg har ydermere set på oliefilter, da dette jo også burde skiftes, har
jeg læst mig til, selvfølgelig sammen med 3,2L olie (10050407 OELFILTER
CHAMPION K301 DIVERSE SUZUKI:)
Men jeg skal også have justeret ventiler i vinter, og kunne ved Special MC
købe pakninger som sku bruges, til mere end 750 kroner, hvis jeg kan få
dem billigere i tyskerland er jeg nødt til at prøve dette. Jeg tror jeg
fandt frem til "VENTILDECKELDICHTUNG" inde på siden, men jeg kan ikke
finde nogen til min bike: GSX-R 750 Type: GR7AB. Leder jeg det forkerte
sted, eller findes de ikke hos louis.de? Hvis nogen har kommentare til
mine valg af lader/filter er jeg frisk på foreslag, men søger
hovedsageligt hjælp til at finde ventildæksels pakningerne på siden.
På forhånd tak for hjælpen.
Mikael.

Fra : Armand

Dato : 23-10-05 23:00

Mikael Jørgensen wrote:

> ....jeg fandt frem til "VENTILDECKELDICHTUNG" inde på siden, men kan
> ikke finde nogen til min bike: GSX-R 750 Type: GR7AB. Leder jeg det
> forkerte sted, eller findes de ikke hos louis.de?

Sikkert fordi de er af gummi og derfor længere holdbare, end til ældre
(luftkølede?) modeller hvor det var tykkere (engangs)pap-pakninger der
blev brugt!

--
Armand.

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 24-10-05 17:52

Armand wrote:

> [...]
size=6>GR7AB</font></b>. Leder jeg det

> Sikkert fordi de er af gummi og derfor længere holdbare, end til ældre
> (luftkølede?) modeller hvor det var tykkere (engangs)pap-pakninger der
> blev brugt!

Ok, det giver jo mening! Jeg vil skynde mig at flå den gamle af (med
manér) og hvis den går i stykker på jeg bare ind og købe den inde ved
special, så er jeg også sikker på jeg får det jeg skal bruge, første gang
:)
Tak for hjælpen, Armand!