OT: Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~
Fra : J. Hansen

Dato : 22-10-05 20:54

Har lige sparet 10000 ved en handel på ebay.de

Prøv det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

J. Hansen
Cbr 600 FK
Geely Zebra
VeloSolex 3800

Fra : tb

Dato : 22-10-05 22:31

Jajaja, hvorfor tror du jeg skal til Dusseldorf i morgen

Sjovt nok. Jeg var inde at byde på 3 forskellige CBR1Kere og på alle tre
var de to højst bydende jeg kæmpede med danskere, så der ER andre danskere
der har fundet frem til ebay

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 23-10-05 06:52

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> var de to højst bydende jeg kæmpede med danskere, så der ER andre danskere

Brug SnipeRight? så er det slut med at kæmpe.

Thomas

Fra : Jan Meyer

Dato : 23-10-05 09:56

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Brug SnipeRight? så er det slut med at kæmpe.
>
> Thomas

Og det er.....?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-05 10:09

Jan Meyer wrote:
> "Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Og det er.....?
>

> Jan

Stjålet direkte fra "Bager-en" (PMC hjemmeside):

Hvordan byder man så i sidste øjeblik? Enten kan man sidde klar ved
tastaturet med et ur i hånden, men det nemmeste er at bruge et
autobydeprogram, såkaldte ”snipers”. Der ligger et til download her. Det
klarer sagerne for dig. Det tester hvor hurtigt din Internet forbindelse
er om at byde, og byder automatisk for dig i sidste øjeblik.

Stjæleri forbi

Download kan findes her :
http://www.pmc.dk/ebay.htm

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Armand

Dato : 23-10-05 22:03

J.C.Kløve wrote:

> [...]
> klarer sagerne for dig. Det tester hvor hurtigt din Internet forbindelse
> er om at byde, og byder automatisk for dig i sidste øjeblik.

Og?
Hvis man én gang beslutter sig for hvor meget man i den sidste ende er
villig til at give, er der da ingen grund til at ærgre sig over at andre
giver mere :-/
Hvis man mistror at ens høje(?) bud får andre til at byde højere endnu,
bør man da kun være skadefro over at de måtte bøde mere end man selv
fandt varen værd :-|
Og dét er ikke sjældent at dét sker: Mange auktioner på populære
import-motorcykler ender højere end man kan finde dem til i ren pris på
f.eks. Mobile.de

For mit vedkommende skete det at jeg fik Paso'en i nettet ved at
spas-byde med et latterligt lavt rundt beløb ud fra samme filosofi, men
alligevel endte det med at jeg scorede den et par tusinde kr billigere
end dét - Hvorefter jeg stod med håret i postkassen: En passende billig
ønskemotorcykel der blot stod helt i München

Fruen i huset scorer mængder af tøj og sko på samme måde: Der kommer
altid én auktion mere på matchende produkt, så hun lader blot de andre
overbyde og bliver til gengæld ved med at støve pågældende produkt op
til fornyet (under)byden!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 00:11

Armand wrote:

> [...]
> Og dét er ikke sjældent at dét sker: Mange auktioner på populære
> import-motorcykler ender højere end man kan finde dem til i ren pris på

Jo du har ret.
Men der er en marginal forskel!

Hvis man nu som jeg leder efter et par billige gixxer gafler, kan man
lede dagligt efter dem (og finde dem)
De bydes hurtigt op, da mange anvender den almindelige "e-bay autobyder"
hvor man kan sætte sin højeste pris og den så løbende byder med op til
din grænse. Sjovt nok ser det ud til at vække opmærksomhed, og der bydes
lystigt på skidtet (jeg står hurtigt af - man er vel fattig (eller nærig
vælg selv )

Med sniperen, sætter man sin pris i sniperen - og er der ellers fred og
ro på bagsmækken sker der ikke meget lige frem til det sidste sekund..
din modstander (manuel, eller e-bay autobyder) tror den hellige grav er
vel forveret, og glæder sig over at have vundet til en god lav pris. DER
slår du til, et skud i aller aller sidste sekund (programmet beregner
hvor mange sekunder det tager at få registreret et bud fra din
forbindelse)BANG, og de når ikke at se hvad der ramte dem du har nu
vundet til den gode pris, da de ikke har mere tid at gøre godt med....

Ærge sig har du ret i, det er der ingen grund til, når andre byder
tingene op. Der er noget hygge i at sidde at følge en hådfuld
interessante auktioner, og evt byde med op for spas - det var da sådan
jeg fik mine potter, det var da en attraktiv pris de gik for, men det
var så bare en hyggelig sidegevinst.

Fra : tb

Dato : 23-10-05 10:07

Tjae, men kan ebay ikke blive lidt sure...

anyway, hvad er det der går galt for folk. Blot fordi denne er 1 ejeres
byder de helt vildt (SC21 går for 1000-1200 normalt)

http://cgi.ebay.de/Honda-CBR-1000-F-1-Hand_W0QQitemZ4582318541QQcategoryZ9806QQrdZ1QQcmdZViewItem

Fra : Moller

Dato : 23-10-05 10:25

tb wrote:

> Tjae, men kan ebay ikke blive lidt sure...

   Det er den typiske kommetar ;) fra skeptikerne... det eneste de er sure
over, er at mange af løsninger ikke bruger ebay.de's eget API, og
dervede ikke betaler den sygt dyre licens dertil. Men hvad kan de gøre
??? det er umuligt at vise om det var brugeren, eller et program som
gjorde det :)

> anyway, hvad er det der går galt for folk. Blot fordi denne er 1 ejeres
> byder de helt vildt (SC21 går for 1000-1200 normalt)

> [...]

   Ebay.de er underlig nogen gang ;) men det er også derfor mange af os
for ting til 2-3€ ;) og hvor der tit er sæt budet ender i 1-200€ osv.

--
VH
Lars Molnit

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-10-05 10:33

tb wrote:

> [...]
>

> anyway, hvad er det der går galt for folk. Blot fordi denne er 1 ejeres
> byder de helt vildt (SC21 går for 1000-1200 normalt)

he he
Læg mærke tl at byderne der er tilbage er (0) bydere...
De erfarne stod af ved 7-800 øvro

Fra : tb

Dato : 23-10-05 12:13

> he he
> Læg mærke tl at byderne der er tilbage er (0) bydere...
> De erfarne stod af ved 7-800 øvro

Jep. BjarneB er registreret som dansker og han VIL åbenbart bare have den.
Men det er spændende at se hvor meget han ender med, for jeg fandt ham også
som højeste byder på denne:

http://cgi.ebay.de/Honda-CBR-1000-F_W0QQitemZ4583316168QQcategoryZ9806QQrdZ1QQcmdZViewItem

Fra : Armand

Dato : 23-10-05 22:07

tb wrote:

> Jep. BjarneB er registreret som dansker og han VIL åbenbart bare have den.

Og hvorfra mon at tyskerne harderes udtryk: "die dummen Dänen" ??

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-10-05 00:12

Armand wrote:

> Og hvorfra mon at tyskerne harderes udtryk: "die dummen Dänen" ??

*lol*

Fra : Hekto

Dato : 23-10-05 10:26

> Brug SnipeRight? så er det slut med at kæmpe.

.... eller 'Snipe'

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ole Hansen

Dato : 23-10-05 10:33

Hekto wrote:

> ... eller 'Snipe'

Eller "jbidwatcher" for den sags skyld..

--
Ole Hansen

Fra : Nicolaj C.

Dato : 23-10-05 17:29

"J. Hansen" <corsamanNOSPAM@post.cybercity.dk> wrote in message
> Har lige sparet 10000 ved en handel på ebay.de
>
> Prøv det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> --
> Mvh
> J. Hansen
> Cbr 600 FK
> Geely Zebra
> VeloSolex 3800
Jeg tror jeg vil overveje at sælge min CRB1000F til en dansker på ebay....

Fra : tb

Dato : 25-10-05 15:28

> Jeg tror jeg vil overveje at sælge min CRB1000F til en dansker på ebay....

HÆ!!! Ja, det er ikke umuligt at det kan gå godt