Alu slibning
Fra : Michael

Dato : 22-10-05 19:14

Hej min ramme på min Fireblade, har et par pletter der er blankere, end
den
normale matte slibning, det har, er der nogen som har et tips til hvordan
man kan efterligne, de langsgående sliberidser den har originalt, på
forhånd
tak

mvh Michael

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-10-05 19:16

Michael wrote:
> [...]
> normale matte slibning, det har, er der nogen som har et tips til hvordan
> man kan efterligne, de langsgående sliberidser den har originalt, på

Måske en nylongrydesvamp, eller lidt grovere - ståluld. Rammen er ikke
coated, vel?

--
vh
Torben

Fra : Michael

Dato : 22-10-05 19:38

nej den er ikke coated

Fra : Michael

Dato : 22-10-05 19:45

hvis jeg bruger eks ståluld, vil det blive blankere der

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-10-05 20:10

Du må nok forvente at gøre det på hele arealet. Idet du tager højde for, at
der kan være et titanlag yderst du ikke må slibe igennem, skal du bruge et
meget groft stykke slibepapir, der bruges med let hånd. Skal det forblive
pænt, skal det lakeres, eller vokses tit.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen