Kun for Ducatister!!!!
Fra : Hekto

Dato : 21-10-05 19:19

- og i andre kan glemme det! I har altså ikke en chance!

Der er brug for op til 3 Ducatier til fotografering i Parken imorgen
kl. 14:30.
Duc'en skal stå på et podie, ingen skal sidde på den, røre ve'en eller
savle på den! Kun fotografering!

Hvis nogen har tid lyst eller lejlighed - og har en Ducati(!) - så giv
mig lige besked.
Belønningen er en snes fribilletter til 'bold'!!!!

Den sene annoncering skyldes at noger 'smuttet' ganske gevaldigt!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-10-05 19:29

On Fri, 21 Oct 2005 20:19:22 +0200, "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13>
wrote:

Hej Hekto.

>Hvis nogen har tid lyst eller lejlighed - og har en Ducati(!) - så giv
>mig lige besked.
>Belønningen er en snes fribilletter til 'bold'!!!!

Hvor gammel må den være

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 21-10-05 19:38

> On Fri, 21 Oct 2005 20:19:22 +0200, "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13>
> wrote:
>
> Hej Hekto.

> Hvor gammel må den være

Som kvinder, har en Duc' jo ingen alder! Der er kun foskellige
modeller!
Så jeg vil tro at din Ferrari-Duc' ka' bruges!
Jeg fik en opringning fra Kassemesteren, der p.t. sidder på et
gudsforladt sted i landet, og FI meldte afbud igår!

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-10-05 19:45

On Fri, 21 Oct 2005 20:37:38 +0200, "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13>
wrote:

Hej Hekto.

>Som kvinder, har en Duc' jo ingen alder! Der er kun foskellige
>modeller!
>Så jeg vil tro at din Ferrari-Duc' ka' bruges!

Jeg vil vædde på at hvis jeg siger ja så pisser det ned

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 21-10-05 19:56

> On Fri, 21 Oct 2005 20:37:38 +0200, "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13>
> wrote:
>
> Hej Hekto.

> Jeg vil vædde på at hvis jeg siger ja så pisser det ned

'Spredte byger' så det kan jo være alt fra dagsregn til strålende sol -
på DMI-sprog.

Jeg har et tlf.nr. jeg kan ringe til; men det kan jeg jo fæørst gøre
imorgen.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 21-10-05 21:01

Hekto wrote:
> [...]
> Belønningen er en snes fribilletter til 'bold'!!!!
>
> Den sene annoncering skyldes at noger 'smuttet' ganske gevaldigt!

skal duc`en være i hel stand ? og kunne køre ?

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Hekto

Dato : 21-10-05 21:35

> skal duc`en være i hel stand ? og kunne køre ?

Hvis du stiller din på højkant ... er den p.t. lige til Statens Museum
for Kunst!

Fra : Armand

Dato : 21-10-05 22:31

Dan "748" Dethlefsen wrote:

> skal duc`en være i hel stand ? og kunne køre ?

GRILL

--
Armand.
(skabskigger (relateret til subj))

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-10-05 22:33

On Fri, 21 Oct 2005 23:30:50 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hov hov.

>GRILL

Du ka' da bar' stil' oss'

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 21-10-05 23:11

Steen Gruby wrote:
> On Fri, 21 Oct 2005 23:30:50 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
> Hov hov.

> Du ka' da bar' stil' oss'

Hæ!
Det kunne være skægt at fylde tre vintage'er på podiet når arrangøren
sikkert havde drømt om 999'ere; men jeg er på højde med så mange andre
danske Ducatista: Jeg har ingen plade på!

--
Armand.
(der til gengæld gerne havde trodset regn)

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 21-10-05 23:42

Armand wrote:

> Hæ!
> Det kunne være skægt at fylde tre vintage'er på podiet når arrangøren
> sikkert havde drømt om 999'ere; men jeg er på højde med så mange andre
> danske Ducatista: Jeg har ingen plade på!

Du kan låne min jeg bruger den ikke iøjeblikket, men den skal lige
rettes den ud først

Fra : Kim Hansen

Dato : 21-10-05 23:59

On Fri, 21 Oct 2005 22:00:34 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

>skal duc`en være i hel stand ? og kunne køre ?

åårh for faen, jeg vil bare gerne ha' en. og du snakker om den sku'
ku' køre.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 22-10-05 00:17

Kim Hansen wrote:

> åårh for faen, jeg vil bare gerne ha' en. og du snakker om den sku'
> ku' køre.

Vi kan da handle
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1236

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 21:23

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
> - og i andre kan glemme det! I har altså ikke en chance!
>
> Belønningen er en snes fribilletter til 'bold'!!!!

Gider ikke, hvad fanden skal jeg med en billet til "bold" :-|
Hvad med billet til noget Rock, så skal jeg være der

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Hekto

Dato : 21-10-05 21:35

> Gider ikke, hvad fanden skal jeg med en billet til "bold" :-|
> Hvad med billet til noget Rock, så skal jeg være der

Jeg ved ikke om der er konverteringsmulighed! :')

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 21:40

> Jeg ved ikke om der er konverteringsmulighed! :')

Ja, det kunne være super, men der er vel også 3 stk. Duc, noget tættere på
Parken end jeg er, ssåååå....
Men vend tilbage i morgen formiddag, hvis der ikke er nok der melder sig.
Du kan også få Jan Skovsgaard til at lave en rundsending til øst Danmark.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Hekto

Dato : 21-10-05 22:09

> [...]
> sig.
> Du kan også få Jan Skovsgaard til at lave en rundsending til øst

Jaaaa, det kniber lidt med så kort varsel!
Men hvis Gruby også stiller op, er det tæt på at i er 3 hvis du stiller
op.

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-10-05 22:15

On Fri, 21 Oct 2005 23:09:20 +0200, "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13>
wrote:

Hej Hekto.

>Jaaaa, det kniber lidt med så kort varsel!
>Men hvis Gruby også stiller op, er det tæt på at i er 3 hvis du stiller
>op.

Jeg har konsulteret "overkommandoen", og det er for så vidt OK.
MEN - hvis det pisser ned melder jeg fra.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo