Hurtig Nordmand ;)
Fra : Pizzabager

Dato : 20-10-05 17:49

Fra : MKS - 74

Dato : 20-10-05 18:04

On Thu, 20 Oct 2005 18:48:33 +0200, "Pizzabager"
<Ingenmail@adresse.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=317097

Hmmmm - ja det er jo herligt med alle de små Ghostriderwannabee's
rundt omkring....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-10-05 18:41

"Pizzabager" <Ingenmail@adresse.dk> skrev i en meddelelse

Tjah, GR har jo sørgeligt nok ikke lavet film forgæves :-/

ScooterBo

Fra : Carsten Petersen

Dato : 20-10-05 19:03

Hej det er da en fake....speedometer viser ihvertfald 50-80 km/t
formeget...kik på vej striberne

jeg syntes selv når speedometer står på 301 km/t så går naturen pænt forbi
en...

hmm.. bare min konklution og selvfølgelig er det da helt galt at køre så
stærkt på offentllig vej også i regnvejr..

MVH

sn00py R1

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 20-10-05 21:02

Carsten Petersen wrote:
> Hej det er da en fake....speedometer viser ihvertfald 50-80 km/t
> formeget...kik på vej striberne
>
> jeg syntes selv når speedometer står på 301 km/t så går naturen pænt forbi
> en...
Ja da jeg så den var jeg ikke i tvivl, fake fake fake...
Når han bremser ned fra de cirka 300 km/t til at holde stille, ændres
hansigheden på tingene i vejkanten ikke specialt meget...

Og den bil som kommer mod ham, jeg vil anslå den til at køre 80-90 km/t
sådan et sted. Hvis han køre 250+ km/t og han passer den som vist på
filmen, må den enten kolde stille eller måske enda' bakke...?

Men sørgeligt hvis jeg nu tager fejl og det er en GR wannabe... :/

/T

Fra : Christer Waleryd

Dato : 21-10-05 07:56

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> writes:

> Ja da jeg så den var jeg ikke i tvivl, fake fake fake...
> Når han bremser ned fra de cirka 300 km/t til at holde stille, ændres
> hansigheden på tingene i vejkanten ikke specialt meget...

Jeg kender godt den vej, jeg bor kun 5km derfra...
Deler av vejen vil det nok godt lade seg gøre at holde 300km/h, men
andre deler slet ikke. Speedo'en er nok fikset på...

Det der er tragiskt er at aviserne hiver seg over 'dette forskrækelige
stunt' og giver det al den opmærksomhed. De kunne godt holdt kæft.

/Christer
--
Christer Waleryd - DoD#2075
'73 CB750*2 '81 CB750F '74 CB500

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-10-05 08:12

Carsten Petersen wrote:
> Hej det er da en fake....speedometer viser ihvertfald 50-80 km/t
> formeget...kik på vej striberne

Også min første tanke. Især da han går igennem et venstresving der er
skiltet med 80 (60?) med 240 på regnvåd vej.

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-10-05 19:11

Pizzabager wrote:

Wow der er knald på der

Med korrektion for fejlvisning, taler vi vel en 275-80 ægte stykker...

Nok ikke lige den store begavelse der tynger chaufføren der..

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Carsten Petersen

Dato : 20-10-05 19:16

Hmm... der oz tale om en Honda 1000 Tihi.... helt sikkert der...

Fra : MKS - 74

Dato : 20-10-05 19:29

On Thu, 20 Oct 2005 20:16:13 +0200, "Carsten Petersen"
<carstenremove@mv24.dk> wrote:

>Hmm... der oz tale om en Honda 1000 Tihi.... helt sikkert der...

Ja der er stadig plads til en (ryg)finne der kører R1 og en dansker på
en ZX10R....

Fra : Leif

Dato : 20-10-05 19:36

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> -Michael
> CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
> Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Flot kørsel på hvad der ligner alm landeveje.
Er dog mere imponeret over tempoet i Harabusa filmklippene.

/Leif

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-10-05 09:17

MKS - 74 wrote:

> Ja der er stadig plads til en (ryg)finne der kører R1 og en dansker på
> en ZX10R....

På billedet i EBs fine artikel er det da en tysker på Kawa.

Gad vide hvornår de begynder at illustrere alle artiklerne om fartsynderne
i madkasser med billeder af Schumacher & Co.?
(eller endnu bedre; artikler om spritbillister med et billede af
chef-redaktøren)

Nå, jeg vil tilbage og lede videre efter en pålidelig news-host.

As you were...

--
Mikkel

Fra : MKS - 74

Dato : 21-10-05 09:33

On Fri, 21 Oct 2005 08:17:23 +0000 (UTC),
mikkel.christensen+news@gmail.com (Mikkel Christensen) wrote:

>På billedet i EBs fine artikel er det da en tysker på Kawa.

Ja i den 2. artikel de har lagt på i dag, ligner det grangiveligt et
billede af Alex Hofmann og ZXR'eren , men kører han ikke også af og
til med kamera og omkring 310-320 km/t, sikkert dog ikke meget i Norge
.

Fra : m0rt3n

Dato : 21-10-05 12:20

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Ja i den 2. artikel de har lagt på i dag, ligner det grangiveligt et
> billede af Alex Hofmann og ZXR'eren

Ja, det er bestemt ham. Det er altså derfor han ikke har været med i de
sidste GPer! Han har drønet rundt i Norge.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 21-10-05 16:17

> [...]
> billede af Alex Hofmann og ZXR'eren , men kører han ikke også af og
> til med kamera og omkring 310-320 km/t, sikkert dog ikke meget i Norge

xxxxxxxxxxxxxx

Puh !!!! Alex Hoffman er en søndags-trafikant !!!

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 20-10-05 19:51

Pizzabager wrote:

Ekstre bladet er ikke kede af det - Jeg synes ikke det han gør er så
uforsvarligt, som ekstrabladet får det til at lyde.
Der er jo ingen trafik på vejene, man ser like 3 andre trafikanter eller
deromkring i løbet af filmen.

Det er jo ikke fordi han ræser rundt i et villa kvarter, i sidste ende
sætter han faktisk kun sig selv i fare, hvilket må være nok.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Fra : Nielsen

Dato : 20-10-05 20:04

> [...]
> uforsvarligt, som ekstrabladet får det til at lyde.
> Der er jo ingen trafik på vejene, man ser like 3 andre trafikanter eller

SNIP

Til gengæld kan nordmanden vælge at køre ordentligt og lukke op for gadsen
på en lukket bane. De (få) trafikanter, som er på filmen fik intet valg. Det
ville de pårørende til en ulykke heller ikke.

Jeg kan ikke acceptere den form for "show off". Det kan gøres på
Nürburgring.

/Thomas

Fra : Jesper

Dato : 21-10-05 17:39

"Nielsen" <intet@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke acceptere den form for "show off".

Who cares...

Fra : Nielsen

Dato : 21-10-05 22:07

"Jesper" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Nielsen" <intet@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Who cares...
Alle andre end dig åbenbart. Måske derfor at flere og flere lande indfører
klip i kørekortet? For at få gensidig respekt tilbage i trafikken - og ikke
bare "mig-mig"-kørsel.

/Thomas

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 21-10-05 23:08

Nielsen wrote:

> Alle andre end dig åbenbart. Måske derfor at flere og flere lande indfører
> klip i kørekortet? For at få gensidig respekt tilbage i trafikken - og ikke
> bare "mig-mig"-kørsel.

Man behøver nu ikke kørekort for at køre sådan, eller for at køre i det
heletaget.

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 23-10-05 17:11

"> >
> Alle andre end dig åbenbart. Måske derfor at flere og flere lande indfører
> klip i kørekortet? For at få gensidig respekt tilbage i trafikken - og
> [...]
xxxxxxxxx

Ind til videre har det i hvert fald ikke hjulpet med klippe kortet. menen
gang om 200 år når de har været alle trafikanter igennem, med den nuværende
bemanding, kan det da være vi oplver en lille forskel..

Jeg er i øvrigt også træt at at høre om at det er alle de unge der køre
uforsvarligt når jeg hver dag kan se folk på 30 + der køre så råddent at de
skulle have taget kortet og aldrig få det igen...

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-05 17:59

Jon & Ann-Rikka skrev:

> Jeg er i øvrigt også træt at at høre om at det er alle de unge der
> køre uforsvarligt når jeg hver dag kan se folk på 30 + der køre så
> råddent at de skulle have taget kortet

Folk på 30 + er sq da osse unge!?
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidmotorcykel/xq9

Fra : CL

Dato : 23-10-05 20:53

> [...]
> de
> skulle have taget kortet og aldrig få det igen...

Ja men så må vi jo være bedre til at køre rådent,
siden det er dem under 30 der laver flest ulykker

Carsten Larsen

Fra : Jon Larsen

Dato : 26-10-05 11:28

> Ja men så må vi jo være bedre til at køre rådent,
> siden det er dem under 30 der laver flest ulykker

> Carsten Larsen

xxxxxxxxxxxxxxx
Loven er lige for alle uanset alder..

Statistikken siger at unge er indblandet i de fleste ulykker.. ikke at de
er skyld i dem.... der er en væsentlig forskel..

Mvh
Jon Larsen ( 26 år ) ;-.)

Fra : Schlæger

Dato : 26-10-05 14:14

Jon Larsen wrote:

> Statistikken siger at unge er indblandet i de fleste ulykker.. ikke at de
> er skyld i dem.... der er en væsentlig forskel..

HHhmmm - Måske er der slet ikke så væsentlig en forskel endda .... Har du
statistikken over aldersfordelingen på skadevolderne ??

> Mvh
> Jon Larsen ( 26 år ) ;-.)

Mch Schlæger (noget over 26)

Fra : Jon Larsen

Dato : 28-10-05 16:52

> HHhmmm - Måske er der slet ikke så væsentlig en forskel endda .... Har du
> statistikken over aldersfordelingen på skadevolderne ??
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nej... den er der åbenbart ingen der vil oplyse mig om...
Som sagt før.. statistikken siger de er INDBLANDET ikke hvis skyld det
er...
Statistik er og bliver verdens mest avancerede form for bedrag... man kan
opstille sine hypoteser så de passer til det man vil vise...

--
MVH
Jon Larsen

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 21-10-05 16:16

"> >

> [...]
>
> Det er jo ikke fordi han ræser rundt i et villa kvarter, i sidste ende
> sætter han faktisk kun sig selv i fare, hvilket må være nok.

xxxxxxxxxxx

Det er en pricipiel sag.. loven skal overholdes, om der er trafik eller
ej..

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250