TPT 2006
Fra : Jens U

Dato : 18-10-05 13:29

Hej

Er der nogle der kan huske hvilken datoer og uge Træf på Toppen 2006 er ?
http://www.skagentraef.dk

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 18-10-05 14:21

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kan huske hvilken datoer og uge Træf på Toppen 2006 er ?
> http://www.skagentraef.dk

Uge 29

--
/J
Suzuki SV 1000 K4

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-10-05 17:08

[6705] Jesper Sørensen wrote:

> "Jens U" <reveredk@e-box.dkX> skrev i en meddelelse

> Uge 29

Jeps, skubbet en uge i håb om at vejret er bedre. Selvom jeg nu husker uge
28 som værende bedre MC-vejr end uge 29....
Selve træffet starter om torsdagen kl 12, men pladsen åbner om mandagen.

/
Jesper

Fra : Jens U

Dato : 18-10-05 20:04

Jesper Pedersen skrev ...

> Jeps, skubbet en uge i håb om at vejret er bedre. Selvom jeg nu husker uge
> 28 som værende bedre MC-vejr end uge 29....
> Selve træffet starter om torsdagen kl 12, men pladsen åbner om mandagen.

Jeg takker

4 dage kanon,
i år var der jo kun 3 dage torsdag, lørdag og søndag.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-10-05 21:06

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> writes:

> i år var der jo kun 3 dage torsdag, lørdag og søndag.

Damn, det må have været en god brandert torsdag aften

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*