Sydfyns MC (u)service
Fra : Snusken

Dato : 18-10-05 09:32

Har nogen her erfaring med Sydfyns MC service:

Bestilte i fredags 2 LUKKEDE kuglelejer hos Sydfyns MC service.
Fik 2 åbne tilsendt ( 90 kr. i porto )
Ringer til firmaet: "Jamen vi har normalt kun lukkede lejer"
De checker på lageret: "Nej 6204 har vi kun i åben udgave"

Nå. men hvor fås Koyo eller SKF lejer billigt i DK ?

--
vh, erico
---

Fra : Bjørn S

Dato : 18-10-05 09:49

Snusken wrote:

> Nå. men hvor fås Koyo eller SKF lejer billigt i DK ?

http://www.danskkuglelejecenter.dk/
- men når portoen kommer oveni, er det måske billigere at finde en
maskinhandler lokalt.

--
/Bjørn

Fra : Moller

Dato : 18-10-05 10:16

   Nu må du ikke grine... men www.t-hansen.dk sælger skf lejer ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : snusken

Dato : 18-10-05 14:59

> Nu må du ikke grine... men www.t-hansen.dk sælger skf lejer ;)
Æ ska- prøv at la' vær', sælom de æ svær'..

Jeg fandt et par FAG lejer til GSX1100G'eren hos et lokalt
handelsfirma. 50 kr. pr. leje afhentet..

--
fjern 2*ii i email adressen

mvh eric