/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
GSXR 750w drosling
Fra : Ukendt


Dato : 17-10-05 14:16

Hejsa
Jeg har fået mig en tysk 100hk model af en GSXR750W fra 92.
Er der nogen der ved hvor de har gemt de sidste hypper.
Jeg syntes umidelbart at forrørne ser lidt klejne ud.Kan det være dem?
Den har ydermere været droslet til 25kw. så der fulgte 4 plastic ringe med
til insugningen, kan det være samme måde de har droslet den ned på de 100hk
eller?

MVH Ove Bandit 600+ , GSXR750W , Axis 90



 
 
Moller (17-10-2005)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 17-10-05 14:40

Ove wrote:
> Hejsa
> Jeg har fået mig en tysk 100hk model af en GSXR750W fra 92.
> Er der nogen der ved hvor de har gemt de sidste hypper.
> Jeg syntes umidelbart at forrørne ser lidt klejne ud.Kan det være dem?
> Den har ydermere været droslet til 25kw. så der fulgte 4 plastic ringe med
> til insugningen, kan det være samme måde de har droslet den ned på de 100hk
> eller?

   Det plejer at stå i de tyske parpir som du for med cyklen når du handler ;)


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5, CZ 180
Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
Snotbilig Diselbil, som køre langt Literen søges..
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Ukendt (17-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-10-05 14:50

> Det plejer at stå i de tyske parpir som du for med cyklen når du handler
;)

Hej Moller
Nu er dysk ikke lige mit det bedste, men dengang i 92 måtte de vel ikke have
mere end 100hk i dyskeland.
I de tyske papire står der oxo at den er droslet men det er jo til 25kw. De
100hk er jo maks for en gammel tysker.

Har du forresten en link, der beskriver hvordan jeg fitter forgaflen over på
Banditten.

Mvh Ove



Moller (17-10-2005)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 17-10-05 15:11

Ove wrote:
>> Det plejer at stå i de tyske parpir som du for med cyklen når du handler
> ;)
>
> Hej Moller
> Nu er dysk ikke lige mit det bedste, men dengang i 92 måtte de vel ikke have
> mere end 100hk i dyskeland.
> I de tyske papire står der oxo at den er droslet men det er jo til 25kw. De
> 100hk er jo maks for en gammel tysker.
>
> Har du forresten en link, der beskriver hvordan jeg fitter forgaflen over på
> Banditten.

   Jeg har ikke en guide til dette, men Lydmuren-mc har gjort den flytning
en del gange... på den anden side, det er jo sådan set kun kronrøret du
lige skal ha byttet om, og så er det rent bolt-on ;) med lidt
modificationer :)

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5, CZ 180
Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
Snotbilig Diselbil, som køre langt Literen søges..
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Ukendt (17-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-10-05 15:15

, det er jo sådan set kun kronrøret du
> lige skal ha byttet om, og så er det rent bolt-on ;) med lidt
> modificationer :)

Ja det er også hvad jeg har kikket mig til ;)
Men er det bare at presse kronrørene,ud og bytte dem rundt?
Længden af rørrene er ihvertfald ikke det samme, men hvad med diameteren?
Kan de umidelbart presses ud? eller skal de varmes? låser de selv når de
bliver preset i igen?

Mvh Ove



Armand (17-10-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 17-10-05 18:42

Ove wrote:
>>Det plejer at stå i de tyske parpir som du for med cyklen når du handler
>
> ;)
>
> Hej Moller
> Nu er dysk ikke lige mit det bedste, men dengang i 92 måtte de vel ikke have
> mere end 100hk i dyskeland.
> I de tyske papire står der oxo at den er droslet men det er jo til 25kw. De
> 100hk er jo maks for en gammel tysker.

Prøv at lette top-dækslet på en af de yderste karbunader:
Suzuki har en forkærlighed for at drosle v.h.a. tappe der stikker ned
fra topdækslet og stopper gasspjældets bevægelse før det når i top!
Hvis du lettere kan komme ind i karburatoren of føle efter om spjældet
kan løftes helt op eller ej, så gør det istedet!

--
Armand.

Ukendt (17-10-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-10-05 18:42

>
> Prøv at lette top-dækslet på en af de yderste karbunader:
> Suzuki har en forkærlighed for at drosle v.h.a. tappe der stikker ned
> fra topdækslet og stopper gasspjældets bevægelse før det når i top!
> Hvis du lettere kan komme ind i karburatoren of føle efter om spjældet
> kan løftes helt op eller ej, så gør det istedet!
>
> --
> Armand.

Takker det vil blive undersøgt.

Mvh Ove



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408943
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste