GSXR 750w drosling
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 14:16

Hejsa
Jeg har fået mig en tysk 100hk model af en GSXR750W fra 92.
Er der nogen der ved hvor de har gemt de sidste hypper.
Jeg syntes umidelbart at forrørne ser lidt klejne ud.Kan det være dem?
Den har ydermere været droslet til 25kw. så der fulgte 4 plastic ringe med
til insugningen, kan det være samme måde de har droslet den ned på de 100hk
eller?

MVH Ove Bandit 600+ , GSXR750W , Axis 90

Fra : Moller

Dato : 17-10-05 14:40

Ove wrote:
> [...]
> til insugningen, kan det være samme måde de har droslet den ned på de 100hk

   Det plejer at stå i de tyske parpir som du for med cyklen når du handler ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 14:50

> Det plejer at stå i de tyske parpir som du for med cyklen når du handler
;)

Hej Moller
Nu er dysk ikke lige mit det bedste, men dengang i 92 måtte de vel ikke have
mere end 100hk i dyskeland.
I de tyske papire står der oxo at den er droslet men det er jo til 25kw. De
100hk er jo maks for en gammel tysker.

Har du forresten en link, der beskriver hvordan jeg fitter forgaflen over på
Banditten.

Mvh Ove

Fra : Moller

Dato : 17-10-05 15:11

Ove wrote:
> [...]
> 100hk er jo maks for en gammel tysker.
>
> Har du forresten en link, der beskriver hvordan jeg fitter forgaflen over på

   Jeg har ikke en guide til dette, men Lydmuren-mc har gjort den flytning
en del gange... på den anden side, det er jo sådan set kun kronrøret du
lige skal ha byttet om, og så er det rent bolt-on ;) med lidt
modificationer :)

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 15:15

, det er jo sådan set kun kronrøret du
> lige skal ha byttet om, og så er det rent bolt-on ;) med lidt
> modificationer :)

Ja det er også hvad jeg har kikket mig til ;)
Men er det bare at presse kronrørene,ud og bytte dem rundt?
Længden af rørrene er ihvertfald ikke det samme, men hvad med diameteren?
Kan de umidelbart presses ud? eller skal de varmes? låser de selv når de
bliver preset i igen?

Mvh Ove

Fra : Armand

Dato : 17-10-05 18:42

Ove wrote:

> [...]
> mere end 100hk i dyskeland.
> I de tyske papire står der oxo at den er droslet men det er jo til 25kw. De

Prøv at lette top-dækslet på en af de yderste karbunader:
Suzuki har en forkærlighed for at drosle v.h.a. tappe der stikker ned
fra topdækslet og stopper gasspjældets bevægelse før det når i top!
Hvis du lettere kan komme ind i karburatoren of føle efter om spjældet
kan løftes helt op eller ej, så gør det istedet!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 18:42

> [...]
> Hvis du lettere kan komme ind i karburatoren of føle efter om spjældet
> kan løftes helt op eller ej, så gør det istedet!

Takker det vil blive undersøgt.

Mvh Ove