Super rengøring....
Fra : jesper

Dato : 16-10-05 14:57

Her er bare en super både at få sin motorcykel rengjort på , man skal bare
bruge det nye "LIME LIGTE POWER MULTI FEDTLØSNER " man kan købe det i netto
i øjeblikker til 30 kr. man sprøjter det bare på og lader det sidde i et
øjeblik , så løber ALT møget af , af sig selv og bagefter spugle med vand ,
og vupti , så er der bare en ren mc selv kæden der er fyldt med gemmelt
fedt bliver sku ren. det virker bare.
PRØV DET.

Hilsen Jesper

Fra : mark@improve.dk

Dato : 16-10-05 15:06

Det lyder som noget der eventuelt kan opløse mere end godt er i mine
ører. Er det klogt at bruge det på kæden?

Fra : jesper

Dato : 16-10-05 19:05

Nej man skal selvfølig ikke gøre det på en o-rings kæde , og der sker ikke
noget med lakken " endnu " jeg sprøjtet noget silikone på en klud og tørte
alt det lakkeret over med bagefter.

Hilsen Jesper

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-10-05 15:27

On Sun, 16 Oct 2005 15:57:12 +0200, "jesper" <777@cykel.dk> wrote:

Øh Jesper.

>PRØV DET.

Hvor'n får jeg krikken op i opvaskebaljen?
(Av av av ikke slå )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 17-10-05 06:03

"Steen Gruby" skrev

> Hvor'n får jeg krikken op i opvaskebaljen?
> (Av av av ikke slå )

Husk at putte Calgon tabs i tanken bagefter

Virker forøvrigt fint, når man er løbet tør for vaskepulver
til tøjvasken!

Fra : anders majland

Dato : 17-10-05 12:38

> Hvor'n får jeg krikken op i opvaskebaljen?
> (Av av av ikke slå )

Ideen er da ikke dum. Hvis udstødningen ikke er lagt op så en prop i, og så
fylde vamt sæbevand i til lige under luftfilteret.... Problemet bliver at få
smurt alle nødvendige steder bagefter .... Men hvad hvis man nu dybbede den
i klar tektyl eller wd40 istedet (og så lige skifter bremseklodser og renser
skiverne bagefter .....) Hmm jeg har da vidst noget bassinfolie tilovers ...

Fra : Dennis

Dato : 16-10-05 18:55

> [...]
> vand , og vupti , så er der bare en ren mc selv kæden der er fyldt med
> gemmelt fedt bliver sku ren. det virker bare.

Så gav du vel mc'en en ordentlig gang voks bagefter, for jeg kan forstille
mig at lakken ellers tørrer ud.

--
Dennis

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-10-05 19:00

"jesper" <777@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
,
> og vupti , så er der bare en ren mc selv kæden der er fyldt med

Din kæde har bestemt ikke godt af det.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen