Nok en gang.........vedr. afgifter
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 14-10-05 21:45

Har googlet lidt og fundet frem til at man skal forhøre
sig hos Gribbene, og høre deres vurdering af en
afgift, hvilket skulle ske efter en tabel. Selvfølgelig
vil der så komme tilpasning efter fremvisning.
Da jeg er ny på MC'fronten og ikke ved præcis
hvilken cykel, ja så er der jo en hel masse forskellige
MC'er jeg har i kikkerten, og en del er desværre
angivet uden afgift. Jeg kunne godt forestille mig at
vurderingsmanden vil få et flip over mine mange
henvendelser for at få en ca. afgift oplyst.
SÅ DERFOR: Kan man slet ikke selv finde de
rette oplysninger på nettet, eller er der en regel
der fortæller hvorledes det kan regnes ud.

Mvh.
Andersen
Der går efter en stor maskine til små penge

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 14-10-05 22:19

www.toldskat.dk under motorkøretøjer kan du finde vurderinger på stort
set alle cykler der er betalt afgift af i den seneste år, så du får jo
ikke
bedre forhåndsvurdering end dem der er kørt igennem systemet.

Og desværre passer de som regel hvis cyklen er standard i slidtage og
udseende.

Torben