Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvad er den nyeste version af Nvidia Drive~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-01-01 19:54

se subj

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 11-01-01 22:30

Santa Xcaze wrote:
> se subj

se www.nvidia.com

Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-01-01 23:22

"Jacob Rasmussen" <drebin@diku.dk> skrev i en meddelelse
news:3A5E25E1.7A60BFCA@diku.dk...
> Santa Xcaze wrote:
> > se subj
>
> se www.nvidia.com

Det ved jeg godt og der er version 6.31, men jeg synes bare folk har snakket
om 6.35 og højere???

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 11-01-01 23:27

"Santa Xcaze" <no@email.dk> wrote in message

"Jacob Rasmussen" <drebin@diku.dk> skrev i en meddelelse

> se www.nvidia.com

Det ved jeg godt og der er version 6.31, men jeg synes bare folk har snakket
om 6.35 og højere???

tja jeg kender til en 7,17 men kan ikke huske hvor det var jeg hentede min
tin win2k henne men der var en til me også

Fra : Ejvind Toft

Dato : 12-01-01 01:38

Den nyeste officielle driver er 6.31 men den andre folk taler om er beta
drivere som er "leaked" fra nvidia. Det vil sige det er nogen der har
"smuglet " dem ud fra nvídia. De kan få på: http://www.tweakup.dk under
drivere. Nogen af dem virker bedre end andre. Jeg anbefaler 6.49 og directx
8 hvis man kører win2000 som efter min erfaring er den bedste at køre med.

--

->> S O U L W A L K E R <<-