XJ 600 tændingsmodul
Fra : Torben Scheel

Dato : 13-10-05 21:07

...skulle det måske kunne oversættes til "geber"? I så fald skal jeg have
budt på denne :

"Yamaha XJ 600 Elektro Reste Geber usw,ist von einer 3 KN,EZ 1991 guter
Zustand siehe Foto"

Artikel 8006310417 på ebay, hvis nogen vil prøve at afkode fotoet.

--
vh
Torben

Fra : Jacob Petersen

Dato : 14-10-05 09:57

> [...]
> Zustand siehe Foto"
>
> Artikel 8006310417 på ebay, hvis nogen vil prøve at afkode fotoet.

Tændingsmodul kunne evt godt oversættes til "geber", men "geber" kan være
næsten hvad som helst...
Prøv at skrive til manden og bede om en mere nøjagtig beskrivelse af hvad
han sælger. Det ligner starter relæ, blinker relæ, og ? (fra højre mod
venstre).

Mvh Jacob

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-10-05 10:39

Torben Scheel wrote:
> [...]
> Zustand siehe Foto"
>
> Artikel 8006310417 på ebay, hvis nogen vil prøve at afkode fotoet.

Den runde, "gummiophængte-bronzefarvede-dims" øverst til højre er
starterrelæet.
Den kraftige røde ledning ender ned i en gummi afdækket kabelsko til
battriet.

Hvad de 2 andre er skal jeg ikke kunne sige.
Det kunne ligne de relæer der sidder under tanken, og det er, et relæ
for støttfodskontakten, og et blinkrelæ, (monteret/ophængt på rammen
under tanken)
(dette sagt med forbehold - det kan reelt være hvad som helst :-/...)

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Armand

Dato : 14-10-05 12:54

J.C.Kløve wrote:

> [...]
> Det kunne ligne de relæer der sidder under tanken, og det er, et relæ
> for støttfodskontakten, og et blinkrelæ,

Ahhhh! "Blink-geber"

--
Armand.
(der ellers kun turde have budt ind med startrelæet)