gsf 400 bandit Igen
Fra : Rune

Dato : 13-10-05 20:32

Har et gsf 400 1991 stel med danske papirere, det skal glas/sand blæses og
males, så henter man en tysk mc og tryller lidt så har man en fin bandit

så til spørgsmålet? hvad kan jeg forlange for sådan et stel?

det er bare et spørgsmål, da jeg er nysgerrig på hvad sådan et ville kunne
indbringe

på forhånd tak

Rune

ps. stellet står i nordsjælland og der følger en masse dele til..

Fra : Moller

Dato : 13-10-05 20:54

Rune wrote:
> [...]
>
> på forhånd tak
>
> Rune
>
> ps. stellet står i nordsjælland og der følger en masse dele til..

   normalt vil sådan et stell + parpir kunne sælges for lidt under hvad
afgiften er til en som har taget lige præcis den model hjem fra
tyskland, og ikke gider afgift møllen... for de fleste andre er det
værdiløst, eller latterligt symbolsk værd, da det er ik et projekt de
fleste liiiige gider uden at det virkelig blir kastet i nakken.

   Det gør det så ik bedre at den lille 400 bandit i forvejen er ekstremt
sjælden.

--
VH
Lars Molnit