Sædebund - hvad gør man så?
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 13-10-05 09:19

Jeg købte jo en sædebund/undertail til min RF 600 :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=4574084341&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT

Hvor dælen gør man lige af låsen til at åbne sædet med? Den sidder jo
normalt på venstre side. Hvis den skal flyttes, skal der jo et længere kabel
på i anden længde. Er det noget man bare lige kan gøre?

Er der nogle gode forslag til, hvor jeg ellers kan gemme denne lås? Eller
alternative måder at benytte låsemakanikken på forsædet? Jeg gider ikke
noget makværk.

Mvh Thomas
RF 600R-Snart med BOS udstødning og Undertail

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-05 08:15

Thomas B. Andersen skrev i meddelelsen
<434e16d9$0$11673$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
>Jeg købte jo en sædebund/undertail til min RF 600 :
>http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=457408
4341&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT

Kan ikke ses mere, Du har jo købt artiklen

> [...]
kabel
>på i anden længde. Er det noget man bare lige kan gøre?

Biltema, cykelafdelingen, der er masser af kabler og små dimser til at sætte
på enderne. Du kan såmænd flytte din lås helt frem til instrumenteringen om
Du vil. Eller en elektrisk bagagerumsåbner til at trække i låsen ?

>Mvh Thomas
>RF 600R-Snart med BOS udstødning og Undertail

Nu ikke mere larm vel.... :-|

mvh
Orla

Fra : Janner

Dato : 14-10-05 15:13

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg købte jo en sædebund/undertail til min RF 600 :
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=4574084341&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT

Jeg kan nu sagtens se linket´, nå ikke for træde i det men have du købt
noget mere kendt som Ermax, Pyramid eller lignende ville der have været en
"relocater" til låsen og også lavet hul m.v. til den.
Du bliver nok nød til bore et hul din under tray et eller andet sted og
sætte låsen der ... Ikke nemt uden det blir makværk men sådan er det når man
køber billigt.

Håber du finder på noget for det pynter

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 16-10-05 20:31

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du bliver nok nød til bore et hul din under tray et eller andet sted og
> sætte låsen der ... Ikke nemt uden det blir makværk men sådan er det når

Jeg har ikke kunne finde andre der laver eller forhandler sædebunde til RF
modellen.
Kender du nogen? Det var netop fordi ham gutten her fra Brasilien selv
lavede dem jeg købte en.

> Håber du finder på noget for det pynter
Det håber jeg også.
> --