V-strom 650 - reparation
Fra : Nielsen

Dato : 09-10-05 12:21

Hej

Jeg købte i foråret en Suzuki DL650 V-strom, model k5.

For 14 dage siden gik den pludselig i stå - og efter en rep. på garantien
hos Enghave Motor (iøvrigt med fin service), viste det sig, at det var en
elektronisk komponent, der var brændt af.

Enghave Motor fortalte, at det var en "vælteføle", der afbryder motoren,
hvis cyklen skulle vælte. Dimsen var i restordre, men Enghave Motor havde
taget en fra en cykel i udstillingen (det skal bemærkes, at jeg ellers ikke
har handlet hos Enghave - men det ku' da godt være, at det skulle ændre
sig).

Da motoren tilsvarer Sv650, kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er
andre "svagheder" ved motoren, som skal kontrolleres i vinterpausen...?

/Thomas

Fra : Armand

Dato : 09-10-05 17:26

Nielsen wrote:
> [...]
> Da motoren tilsvarer Sv650, kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er
> andre "svagheder" ved motoren, som skal kontrolleres i vinterpausen...?

Andre?
Så'en en komponent er jo ikke ligefrem et svaghed på motoren(!)!

SV-motoren er ikke særskilt sart, snarere tværtom :-/

--
Armand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 09-10-05 17:26

Armand wrote:

> SV-motoren er ikke særskilt sart, snarere tværtom :-/

Hvordan skal den smiley tolkes?

--
Ole Hansen

Fra : Armand

Dato : 09-10-05 17:50

Ole Hansen wrote:

> Hvordan skal den smiley tolkes?

á: "Skulle jeg mene ved nærmere eftertanke"!

--
Armand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 09-10-05 18:32

Armand wrote:

> á: "Skulle jeg mene ved nærmere eftertanke"!

Aha.. Tak.. På forum.svrider.dk er vi et par hundrede medlemmer, og jeg
tror ikke, jeg har hørt om motorhavarier. Der er den sædvanlige
knastkæderaslen, men det også omtrent det. Jeg har ikke oplevet
motorproblemer med min de ca. 20.000 jeg har kørt på den.

--
Ole Hansen