Udskiftning af motor
Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 19:19

Hej NG

Måske et dumt spørgsmål, men jeg prøver alligevel.
Er det tilladt at hente en motor i eksempelvis Tyskland og så montere den i
sin danske cykel ? Motoren er selvfølgelig samme type som den danske.

På forhånd tak.

Mvh

Bjarne

Fra : Per

Dato : 08-10-05 19:29

> Er det tilladt at hente en motor i eksempelvis Tyskland og så montere den
> sin danske cykel ? Motoren er selvfølgelig samme type som den danske.

Absolut ingen problemer i det
- go' arbejdslyst!

Vh. Per

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 08-10-05 19:35

Bjarne Kjær Rimdal wrote:
> [...]
> Er det tilladt at hente en motor i eksempelvis Tyskland og så montere den i
> sin danske cykel ? Motoren er selvfølgelig samme type som den danske.

Der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar - og her er et af dem

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984 - snart med SC01 motor fra tyskland!