Auktionen i Herning
Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 05-10-05 18:49

Nogen herinde der ved hvad MC'erne gik til ?

Skal lige vurdere om det overhovedet ka' betale sig at tage til auktion på
tirsdag.

Jan Selchau-Hansen

Fra : Finn

Dato : 05-10-05 20:28

> Skal lige vurdere om det overhovedet ka' betale sig at tage til auktion på
> tirsdag.
>
> Jan Selchau-Hansen

Hvis det er militærauktionen i Hjørring du mener
kan jeg oplyse, at budsummen på de 4 stk
BMW F650GS blev 30.000 - 33.000 kr.
De øvrige BMWère gik for 8.000 - 12.000 kr.

Finn CB500

Fra : Finn

Dato : 05-10-05 20:37

Rettelse

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 05-10-05 20:50

Finn wrote:

> Hvis det er militærauktionen i Hjørring du mener
> kan jeg oplyse, at budsummen på de 4 stk
> BMW F650GS blev 30.000 - 33.000 kr.
> De øvrige BMWère gik for 8.000 - 12.000 kr.
>
> Finn CB500

Tak Finn,

Så kan jeg godt se at jeg ikke skal tage en fridag på tirsdag.
Det var da vanvittige priser for F650'erne

Men de kommer jo nok op i samme pris på tirsdag

Jan Selchau-Hansen

Fra : Finn

Dato : 05-10-05 21:22

> [...]
> Det var da vanvittige priser for F650'erne
>
> Men de kommer jo nok op i samme pris på tirsdag

Jeg har forsøgt at beregne afgiften på ToldSkat`s hjemmeside
og så vidt jeg kan forstå vil afgiften være ca. 53.000 kr.
Der kommer yderligere reparationsomkostninger og lidt maling til
og prisen kan så måske komme op på små 100.000 kr.
Jeg så en annonce på nettet hvor man kunne købe en velholdt
årgang 2004 som kun havde kørt 600 km. til 120.000 kr.

De militære MCère er ikke velholdte.

Mvh. Finn