Ole Hansen wrote:
> Moller wrote:
>
>> :) ja, det er sort der er godt, men tjek lige denne TS
>> "
http://www.bmzrc.org.uk/newpics/iansbeforetheoff.jpg" tænker meget
>> over at flytte 300cc racer projektet over på TS stellet, og så sælge
>> ETZ'en som en alm. standard cykel.
>
> Wow.. Den er cool! :) Hvad skal ETZ'eren koste? :)
Ja ik, det er helt klart tanken der gør det, og så lige farvevalget :)
men, det nu et svært valg.
Hvad ETZ'en kommer til at koste :( tjaaa... skal lige bestemme mig
først om jeg går videre med TS stellet frem for den, og så alle de andre
spørgsmål der kommer ala, hvor finder jeg en skive til mit ETZ forhjul
da TS'en selvfølgelig skal ha CBR600 bremsemasteren og skiven over, samt
hvad farve projektet skal ende med ? begge cykler skal males om under
alle omstændigheder, så den del er samme arbejde, og begge cykler skal
gennem syn hvis det skal ske... så først skal TS'eren gennem syn som
standard, hvorefter dele flyttes, og ETZ synes som standard ;) tvivler
på min 300cc motor går gennem syn.
Men en ting er sikkert, sælges ETZ'en blir det den portet 251'er motor
som sider på, altså den som er målt til 140-145km/t af flere pmc
medlemmer :) så prisen holdes lidt oppe der, samt begge vil ende med
specielbygget gearkasser, med garanti for at ryger 3 gear, så fikses det
uden beregning, da jeg garantere det ikke går i stykker igen :)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
Snotbilig Diselbil, som køre langt Literen søges..
www.dfmc.dk/Lars_Molnit